|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Hårreisende? Er du ikke klar over at Operaen er for Oslos overklasse? Kan ikke ha ekle handikappede hengende rundt da.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)
Og ikke liker de handikappede, nei.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Tror neppe jeg som svaksynt ville gått opp på et tak alene, så jeg ser ikke problematikken helt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Oppe ja, men den går jo helt til sjøen. Ligger det bygg under vannet også?
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Plattingen er et langt skråtak som rekker helt ned i bakkenivå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Tenk om det hadde lagt is på sjøen, så kunne man brukt den til aking!
|
|
|
#15 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Ikke et sted å dra på ekskursjon med eldresenteret akkurat, nei.......! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Det var da en flott "generalprøve" med flere skadet., ja,ja. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Hehe, ja, jeg tenkte på det da jeg skrev det innlegget, men jeg kom ikke på hva arrangementet her.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye operaen (abcnyheter)Best og ikke bevege seg rundt operaen på vinterstid da skjønner jeg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Det er jo ingen som tvinger folk til å gå der, verken på vinterstid eller sommertid. Jeg syns dette begynner å likne amerikanske tilstander hvor man må advare opp og ned i mente. Kan ikke folk bruke litt sunn fornuft også?
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg er helt enig i at man ikke trenger å gå der. Men at det hadde vært brukervennlig hadde nok mange satt pris på! |
|
|
|
![]() |
|
|