|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpJeg skjønner godt at du ønsker akkurat den duken. Andre blir ikke det samme. Jeg har spisebrikkene og de er nydelige.
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpJeg har også rundt bord på 130, men vi har til sammen 4 lemmer vi kan sette inn, så jeg har egentlig vært ute etter rektangulær duk som passer, men sliter med å finne duk som er bred nok. De fleste er 140.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpJeg har en Georg Jensen juleduk, bare at min er blå. Den er altså så vakker og jeg blir lykkelig når den er i bruk.
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpJeg synes ikke det gjør noe med rektangulære duker på runde bord. Jeg har også rundt bord på 130 cm, men til selskap har vi én eller to plater i, så jeg bruker uansett firkantet duk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpSer du for deg å bruke bordet hovedsakelig rundt, eller skal du ha ileggsplater og trenger større duk? For du har jo mer fleks med litt større og rektangulær duk om du også vil bruke den til større bord. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelp
Don’t get me started. Når bordet er utvidet så trenger jeg en duk som er så stor at det blir aaaalt for stort når det er rundt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Mulig det er å banne i kjerka. Kan man ha den store duken dobbelt når bordet er lite? Ekstra lag under er jo ofte å anbefale uansett. Sånn at du kan ha en stor duk til bordet uansett om det er stort eller lite?
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpGeorg Jensen syr dukene sine på mål, så jeg ville sendt en epost og bedt om pris på en rund eller kvadratisk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Dette visste jeg ikke, takk for tips! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpVi har også rundt bord, 125 cm, og har juleduken i grønt fra Georg Jensen. Men vi bruker alltid ileggsplate i bordet til jul, slik at duken vår er rektangulær. Da passer den perfekt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Duk til jul - trenger tenkehjelpJeg bretter ofte en kat innunder om den er for lang, for det liker jeg ikke.
|
![]() |
|
|