Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg takknemlig i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-25, 10:44   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?

I dag er jeg takknemlig for en enkel ting, jeg hadde mentalt lagret at jeg hadde kalenderluken 13. desember og altså måtte sende det inn senest i kveld, og jeg har en veldig dårlig kladd jeg ikke er fornøyd med , og bildet klarer jeg ikke for alt i verden å krympe ned til en forsvarlig størrelse, og jeg stresser og får ikke til opg bestememr meg for at det får bar gå uten bilde også når jeg skal forsøke å finne ut hvordan jeg sender inn dette her så innser jeg at jeg har 18,. ikke 13

Juhu. Da kan jeg se på det når influensaen helst ikke herjer så hardt med hodet mitt, da klarer jeg kanskje faktisk få til en tekst jeg er fornøyd med også

Gammel 12-12-25, 11:41   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er takknemlig for hver dag jeg fungerer, og det gjør jeg i dag, og for kollegaer som spør meg om ting det vet jeg kan noe om. Jeg har akkurat sendt noen lovparagrafer og forklaringer og hvordan bruke dem til en av lederne her som ba om hjelp. Det at de husker at jeg kan spørres om sånt er herlig. Det fikk meg til å føle at jeg er 185 cm høy.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-25, 12:16   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å bo i Norge, der jeg fikk en (gratis) time med ekspert på hjelpemidler for hørsel, som ga meg en (gratis) mikrofon-dings som man kan gi folk som skal snakke, så får jeg lyden rett i ørene. Har hatt den lenge, men glemmer å bruke den. I dag ga jeg den til yoga-instruktøren, og kunne dermed bruke timen til å gjøre det jeg skulle, og ikke strekke hørselen til å høre hva hun sier med den myke, lave stemmen sin. Prfct!

Gammel 12-12-25, 19:09   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Ungene mine og mannen min.

Jeg fikk et kompliment for kåpa mi i dag.

Jeg får plutselig fem uker ferie i sommer. (Ikke helt planlagt, har sett feil på kalenderen og allerede bestilt tur. , så det blir trekk i lønn, men det får bli i gruffetråden)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-25, 19:10   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Eh, denne skulle i glad-tråden, men jaja!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-25, 20:16   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser det står at det er anbefalt å støvsuge madrassen minst en gang i måneden, vel, nå har jeg gjort det for første gang. Får se hvor ofte det blir i fortsettelsen.

Gammel 07-01-26, 20:37   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Lufting av dyner i -12-15c i 8 timer, og støvsuging av varmeteppet jeg bruker i etterkant. Da håper jeg en god del midd og eggene deres forsvant.

Gammel 07-01-26, 21:58   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg betalt 287 kroner. Jeg er så takknemlig for at jeg bor i et land hvor jeg for bare 287, potensielt livreddende kroner, får en rutinemessig mammografiscanning, som jeg ikke engamg trenger å huske å bestille selv, men blir innkalt til. Mammografiprogrammet altså, og at jeg bor i Norge.

Gammel I går, 23:31   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Alle de gode minnene fra de 11 årene hunden min hadde. Bladde igjennom mange bilder av dyrene sammen med x-samboer, det ga meg minner om mange fine opplevelser med hunden som sovnet inn i dag.

Gammel I dag, 16:45   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I dag har jeg betalt 287 kroner. Jeg er så takknemlig for at jeg bor i et land hvor jeg for bare 287, potensielt livreddende kroner, får en rutinemessig mammografiscanning, som jeg ikke engamg trenger å huske å bestille selv, men blir innkalt til. Mammografiprogrammet altså, og at jeg bor i Norge.

Kan følge opp denne, med takknemlighet over at scanningen ikke viste tegn til brystkreft.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.