|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jeg har også Mette Møller-liv - det sitter høyt.
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg har tre derifra! De er dog i kategorien hverdagskjole, og jeg forbinder dem mest med det. De første svarte My lenker til synes jeg var lekker! Men jeg trenger ikke flere svarte kjoler, selv om de er klassiske.
Jeg liker den godt øverst, men er litt usikker på om den blir litt kort for meg som helst vil ha kjoler til midt på eller rett under knærne (eventuelt slike som presenteres som midi for allmennheten, men som blir maxi til meg, altså). Nå kan det selvsagt hende at denne vil rekke pygmeer som meg så langt ned som jeg ønsker? Jeg er også litt usikker på den rysjekanten nederst. Skulle helst hatt den helt enkel. Den samme type rysjekant og lengde finnes på flere av de korte kjolemodellene til MissMaya også. Ellers er MissMaya et merke jeg liker noen av kjolene til. Jeg har to midikjoler derfra.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Den KAN bli litt kort, ja - litt avhengig av størrelse også. Og så er kanten nederst mye mindre rysjete enn på den kjolen du viser fra MissMaya - det er mer som en liten vipp/utsving. For min del gjør det mye av kjolen, men det er jo selvsagt smak og behag (og avhengig av fasong og hva man kler).
|
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Takk for svar!
|
|
|
#9 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Og takk for alt engasjement, dere! Mange fine kjoler her, men oppfatter vel ikke egentlig at noen av dem, kanskje med unntak av enkelte av de litt eldre modellene til Mette Møller, er i nærheten av det jeg egentlig er på jakt etter. Jeg ønsker meg en kjole som er enkel i snittet, men likevel ser litt eksklusiv ut. Jeg må kanskje finne meg en eller annen som tar opp bestillinger og syr? Noen som vet om noen med nettbutikk eller noe?
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jeg synes Jumperfabriken har en del fine kjoler.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-01-26 kl 23:28. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jeg synes også Jumpefabriken har fine kjoler. Jeg har to stykker derfra. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Den kjolen jeg har fått mest komplimenter for noen gang er denne, men den er jo vår/sommer: https://secretsbyb.com/products/sara-long-dress-pink Den er veldig på salg akkurat nå! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
MissMaya, ja! Enig! Ellers: veldig fin kjole, men akkurat den er i både feil farger og lengde for meg.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jeg har disse to fra Jumperfabrikken: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Den er blå ja, utrolig deilig å ha på. Og sitter veldig fint. Det gjør den rød også, og nå som jeg ikke har pupper igjen så funker det meste av omslagskjoler. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En som trener
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Har du sett på House of Foxy da? Der har jeg en kjempefavoritt (pluss hadde en annen som jeg solgte fordi den ble for stor). De er fine i lengden, synes jeg, går til litt under kneet på meg som er 171 cm. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Men det ER vanskelig med kjole altså, det synes jeg også. Hvis ikke pris spilte noen rolle skulle jeg gjerne hatt en fra Edel Design.
|
![]() |
|
|