|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeVeldig fine, Tallulah, men usikker på om de fungerer med større byst (og mindre omkrets under byst som også m^2 har. For meg blir det ofte trangt rundt overarmene og rundt bysten om man skal kunne kneppe og for stort under om de er store nok rundt bysten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg synes merket Bitte Kai Rand ofte har stilige jakker som har litt annen fasong enn vanlig blazer, og som både er formelle nok til jobb og røffe nok til fritid.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Innejakke/jobbjakkehttps://www.zalando.no/evenandodd-bl...1g073-b11.html
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeSånne går ikke als for meg (og ikke heller for m^2, tror jeg). Jeg blir bare bumsete ettersom bysten bygger ut og resten bare henger rett ned. Det er midjen som er "smalest" på meg. Noe som dette kan fungere, men som regel er de fleste ikke store nok rundt bysten så at jeg kan lukke eller løfte armene. Jeg syns ikke akkurat at jeg har så stor byst, men en utfordring er det definititvt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg bruker de jeg har åpne altså. Jeg er jo også heller størst på midten og ikke over puppene, selv om jeg har veldig bred rygg da.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Innejakke/jobbjakke
Det gjør jeg også, men det ser bare rart ut når man mer eller mindre ser at den ikke går å lukke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeNå har du kanskje landet, men jeg hadde samme "problemet" i fjor og kjøpte denne her:
|
|
|
#8 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Innejakke/jobbjakkeDenne tråden ble jeg inspirert av. Masse fine jakker. Og så ble jeg inspirert av Polyannas innlegg om bluse, skjerf og genser.
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg ble fristet og bestilte Karen By Simonsen jakken.
|
|
|
|
#12 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Innejakke/jobbjakkeVakre Vene hadde en Camilla Pihl jakke, en av de med avslappet passform, løs og ledig. Tror de siste ble utsolgt.
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeNå var jeg og prøvde denne kule scubakajakken etter tiås fra Tallulah idag også var den for stoooor. Sist redigert av m^2 : 22-01-26 kl 21:52. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En som trener
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg er veldig glad i min Cathrine Hammel-cardigan. Den er tidløs, og veldig anvendelig. https://www.cathrinehammel.no/produc...petit-cardigan |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg syns litt av greia er å velge jakker som er enkeltspent, eller med en lukking på midten som gjør bysten smalere. Jeg ser smalere ut selv med riktig snitt på jakke eller kåpe, selv om jeg ikke ligner Gro eller kan matche m^2 i byste.
|
![]() |
|
|