|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Airfryer | |||
| Har airfryer og bruker den hver uke |
|
35 | 43,21% |
| Har airfryer og bruker den noen ganger i måneden |
|
14 | 17,28% |
| Har airfryer og bruker den noen ganger per år |
|
3 | 3,70% |
| Har airfryer og bruker den stort sett aldri/har aldri brukt den |
|
2 | 2,47% |
| Har ikke airfryer, men vurderer å kjøpe |
|
5 | 6,17% |
| Har ikke airfryer, vil ikke ha |
|
22 | 27,16% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har og brukes jevnlig. Mest til fries (søtpotet og vanlig potet), grønnsaker, tining/oppvarming og småretter som ungdommene i huset ordner seg selv. Vi har den største til Cosori, men jeg synes den blir litt i snaueste laget til fire (nesten) voksne personer, særlig siden den ene ungdommen spiser minst for to. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kakemonster
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har hatt i ca fem år, brukes jevnlig. Bruker den til ting som ellers kunne vært fritert, som pommes frites, panert fisk/kylling og vårruller. Steker også frosne rundstykker i den. Eksperimenterer ikke så mye med den, kanskje mest fordi jeg syns den er litt pes å vaske.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Vi har ikke. Jeg vurderte det litt en stund, fordi jeg jo er lettpåvirkelig
|
|
|
|
#25 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg har ikke airfryer, og tror ikke jeg trenger en, heller. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tatt på
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg fikk airfryer til jul av mannen i 2024 og elsker den. Brukes stort sett hver dag til alt fra pommes frites, ostesmørbrød, steking av kjøtt til baking.
|
|
|
#27 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har egentlig ikke plass på benken, men den brukes hver eneste dag av ungdommen. Jeg bruker den kanskje 2-3 ganger i uka. Så den har definitivt blitt brukt, og det blir ny når denne er gåen.
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har hatt min i noen år, og bruker den flere ganger i uken.
|
|
|
#29 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg liker fritert mat, men synes fritering er noe herk, så jeg er litt fristet til å kjøpe en kjenner jeg nå.
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Daglig i bruk.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : I dag kl 00:56. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Var skeptisk til den da jeg fikk den i julegave for et par år siden, men da jeg først begynte å teste den ble jeg overbevist. Nå brukes den daglig her, og vi har blitt mye flinkere til å bruke opp rester.
|
|
|
#33 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Det skulle jeg ikke ha, gutta kjøpte, jeg sverget til stekovnen.
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Vi har. JEG bruker den vel noen ganger i måneden, ikke nødvendigvis ukentlig. Ungene bruker den mange ganger i uka, varmer seg mat etter skoletid.
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Vi har og bruker den hver dag.
|
|
|
#36 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har og bruker den ukentlig, men ikke hver dag. Bruker den til potetbåter eller småpoteter, frosne grønnsaker og noen ganger til å varme rundstykker/boller fra fryseren når jeg ikke skal varme mer enn 4 stykk.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Vi har, men bruker den bare periodevis. Glemmer den litt bort. Men jeg synes den er fin å ha. |
|
|
|
![]() |
|
|