Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket kompliment hører du oftest?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 18:01   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det jeg får høre oftest er at jeg ser ung ut. Får nesten alltid reaksjoner når jeg sier alderen min.
Får nok nyte det mens det varer ja...

Jeg også, men jeg ble temmelig gammel før jeg greide å se på det som et kompliment (og lenge var det nok heller ikke ment som det). Nå er jeg ikke vant til å få slengt mengder av komplimenter etter meg, men det er vel kanskje øynene jeg har fått høre mest om - og at jeg kler grønt, i likhet med cora.

Sist redigert av Bluen : 29-08-07 kl 18:07.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:03   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får høre at jeg har så fine og spesielle øyne..

Sånn på personlighet får jeg ofte høre at jeg er omgjengelig og positiv.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:07   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg er snill og/eller flink, tror jeg.

Ikke noe fysisk?

Ikke egentlig. (Men jeg er heller ikke så ofte i sammenhenger der det er naturlig å kommentere utseendet til hverandre, ut over komplimenter for en ny frisyre eller en fin jakke, som jeg ikke akkurat synes er "fysisk".)

Gammel 29-08-07, 18:08   #24
Left
Passiv

Standard

Det er gjerne i skolesammenheng. Ungjentene på 19 synes jeg er flink
Det går nok mer på å strukturere dagen sin litt mer

Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:17   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At jeg "ser så bra ut", og har fin mage (men ikke noe smal midje her i gården altså!) har jeg hørt mye av i det siste.

Og at jeg virker så varm og snill.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:19   #26
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fysisk tror jeg jeg får flest komplimenter for håret mitt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:23   #27
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får høre mye at jeg er skremmende intelligent og slående vakker. :Iwish:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:25   #28
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

???

Det er vel ikke så viktig hvilke komplimenter man får, når man tenker på at akkurat nå ligger det en liten gutt og kjemper for livet, mens familien står maktesløse rundt

Uten at det var kritikk av tråden, altså!

Gammel 29-08-07, 18:39   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm.

Fysisk er det øynene og kinnbenene som får mest oppmerksomhet.

Ellers er det jeg får høre oftest at jeg er smart og sånn. Merkelig nok er det ingen som sier at det er koselig å være sammen med meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:41   #30
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Det er vel ikke så viktig hvilke komplimenter man får, når man tenker på at akkurat nå ligger det en liten gutt og kjemper for livet, mens familien står maktesløse rundt

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:49   #31
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jo det da....
Burde nesten slenge sånt inn i alle trådene her da, evt stenge forumet. Passer seg vel ikke å sitte på nett heller? Eller å kose seg med middag? Eller lure på om det går bra med Iset?

Jeg kan tenke på masse OG bry meg da. Helt sant.

Gammel 29-08-07, 18:51   #32
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jo det da....
Burde nesten slenge sånt inn i alle trådene her da, evt stenge forumet. Passer seg vel ikke å sitte på nett heller? Eller å kose seg med middag? Eller lure på om det går bra med Iset?

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:27   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo det da....

Gammel 29-08-07, 19:28   #34
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Fysisk hører jeg oftest "Jøss, hva er det med den tanna di'?". Ellers får jeg høre at jeg snakker tydelig og gjør kjedelige ting interessante.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:33   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo det da....

Det var IKKE kritikk av tråden! Så det så Da hadde vi vel ikke akkurat svart i den... Det går an å ha flere tanker i hodet på en gang, og det går an å reflektere over dem også.

Gammel 29-08-07, 19:33   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm.. På jobben får jeg oftest høre at jeg er ryddig og strukturert, kjapp og effektiv og har klare tanker om hvordan ting bør være.
Dessuten er det ganske mange som synes jeg er fin på håret, noe jeg finner aldeles merkelig, for jeg synes selv at jeg ofte er helt tragisk på håret og jeg går ikke så ofte til frisøren.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:35   #37
Pastill
Pauset

Standard

Det var IKKE kritikk av tråden! Så det så Da hadde vi vel ikke akkurat svart i den... Det går an å ha flere tanker i hodet på en gang, og det går an å reflektere over dem også.

Syntes vi kan slutte diskutere dette nå.

Gammel 29-08-07, 19:36   #38
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg tenker meg om får jeg flest komplimenter på jobb, det går mest i at jeg er reflektert og setter ting i perspektiv, samt at jeg er en ukuelig optimist og humørspreder. Er det rart jeg elsker jobben min og kolegaene mine

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:39   #39
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Syntes vi kan slutte diskutere dette nå.

Som sagt, så gjort, tråden din er i grunnen et lysglimt .

Min datter kom nettopp hjem fra bursdag, strålende fornøyd og proklamerte "da jeg kom inn døren sa alle bare "woaw!" fordi de syntes jeg var så fin". Selvtilliten er det i alle fall ikke noe galt med .

Gammel 29-08-07, 19:42   #40
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ofte komplimenter som er knyttet til at jeg har på meg en farge som er riktig til meg. Det blir visst veldig tydelig når jeg har gjort det rett.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.