|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Fysisk tror jeg jeg får flest komplimenter for håret mitt.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Får høre mye at jeg er skremmende intelligent og slående vakker. :Iwish: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg får ofte komplimenter som er knyttet til at jeg har på meg en farge som er riktig til meg. Det blir visst veldig tydelig når jeg har gjort det rett.
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Hver gang jeg pynter meg litt ekstra sier poden "Mamma fiiiiin".
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Da Hannah lå mellom meg og Frank i sengen en morgen, så lå hun i midten. Jeg lå med ryggen til og sov. Da hun vekket meg så ba hun meg snu meg rundt, og da jeg gjorde det sier hun: "åh, fliiink mamma, så fliink!!"
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Både femåringen og mannen min er flinke til å gi meg komplimenter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
--
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?De siste dagene har jeg fått høre fra flere om jeg har vært i syden, siden jeg er så brun. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg får mange komplimenter på jobben.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg får oftest komplimenter for det jeg gjør. At jeg er flink med matlaging, at jeg er nøye og flink i jobb/skolesammenheng, at jeg er hyggelig og hjelpsom.
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg har visst pene øyne.
|
|
|
|
#12 |
|
litt skummelt
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?På jobben i det siste har jeg fått masse komplimenter på hvor flott jeg er på håret(uten at jeg har vært hos frisør og brukt masse penger..bare brukt div.hårbånd, klemmer etc) og at jeg er så flink med sminken! Gikk nemlig til innkjøp av solpudder og er enig i at det får meg til å gløde! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?At jeg har pene øyne. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
saftig
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Forøvrig, toern gir meg stadig komplimenter. Jeg er god og myk, sier hun. Da hun var litt mindre var hun henrykt over at jeg var så "fin og feit".
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?
Jeg har verdens beste kosemage |
|
|
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?
|
|
|
#19 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg får ofte høre av kolleger at jeg er flink i jobben min, det setter jeg stor pris på. Jeg får kompliment av pasientene at jeg er hyggelig og blid. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
![]() |
Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Fikk høre i det som skulle være en lite flatterende beskrivelse av meg: "Ho derre blåndina med silikonpuppan" og jeg er 40+ valgte og ta det som et komliment, nemmelig |
|
|
|
![]() |
|
|