|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du stemt? | |||
Ja, jeg har forhåndsstemt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 7,06% |
Ja, jeg skal forhåndsstemme |
8 | 9,41% |
Jeg skal stemme på valgdagen |
71 | 83,53% |
Jeg sitter hjemme |
0 | 0% |
Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningHun? Nåvel. Fremdeles veldig anonym, når jeg ikke en gang vet kjønn...
![]() |
#22 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningNå lærte jeg noe nytt. Jeg var sikker på at jeg ikke kunne stemme i kommunevalget siden jeg ikke bodde i noen kommune ...
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 29-08-07 kl 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tatt på
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningSelvfølgelig skal jeg stemme. Kommer til å vente til valgdagen (eller dagen før siden valglokalet er åpent da også).
![]() |
#25 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningHar forhånds stemt. Jeg,mann, min mamma, pappa ,svigermor og svoger har gjort vår plikt for Nordland og Rana kom hehe
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 29-08-07 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning
Vi stemmer også på valgdagen. Synes det er litt høytidelig og fint, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Introvert optimist
|
Hvis du har flyttet utenlands for kortere eller lengre tid kan du stemme på den norske ambassaden.
![]() |
#28 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningAltså, jeg har grublet litt på dette. Passet mitt er gått ut på dato, bankkortet mitt har ikke bilde, og førerkortet har mitt pikenavn (som ble endret for en del år siden...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningJeg regner med at jeg skal stemme på valgdagen. Hvis jeg av en eller annen grunn forandrer planer og reiser bort forhåndsstemmer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningJeg skal stemme på valgdagen. Jeg syns det er litt høytid over det, jeg. Vi tar med ungeflokken, og så ønsker vi alle naboer som vi treffer underveis godt valg. Etterpå lager jeg høstens første eplepai, også kalt valgpai, og så ser vi valgsendinger og koser oss. Digger valg, men har ikke vært 'on the winning team' mer enn én gang.(I fjor) :gammeldags sosialdemokrat:
![]() |
![]() |
#32 |
heimføing
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningJeg tipper at vi tar oss en søndagstur til skolen for å stemme. Valglokalene er åpne også søndag 9. september. Selve valgmandagen regner jeg med at jeg har det for travelt til denslags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert optimist
|
Det ble sagt på radioen i går at for dem som ikke hadde gyldig legitimasjon så var det godt nok hvis man hadde med seg noen som kunne bevitne at man er den man sier at man er.
![]() |
#34 |
Epikur
|
Ta med alt du har, kombinasjonen av dette må jo holde, selv om det er halvveis og utdatert. Har du fødselsattest? Ta med den. Ta med valgkort.
![]() |
#35 |
Epikur
|
Ny regel. Ny regel.
![]() |
#36 |
WF: BNBE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor det? Jeg tror forresten jeg hadde gjort det uansett, vi var på Cuba samtidig og han virket som en bra fyr den gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Epikur
|
Fordi jeg vil ha frem en tydelig ungdomskadidat og få inn en person jeg mener er drivende dyktig i bystyret. Jeg digger å lage litt spenning i valgresultatet.
![]() |
#38 |
Dårlig husmor
|
Jeg hørte også det og ble meget forundret. Jeg har vært på valgfunksjonærkurs og lært at enten skal den som stemmer ha legitimasjon eller så skal du personlig kjenne vedkommende. Dersom noen kommer med en annen person som skal fortelle hvem de er så får de ikke stemme. Moralen er med andre ord, skaff dere legitimasjon og husk å ta den med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. FolkeopplysningHurra for folkeopplyseren Mim!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|