|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva legger du i ordet ressurssterk?
Jeg synes ikke jeg så ofte ser at det brukes slik, men det kommer vel an på hva man leser og hvilke diskusjoner man tar del i.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Hva legger du i ordet ressurssterk?Jeg synes ordet ressurssterk viser til at man har et "buffer" mot omverdenen, noe som man kan bruke til vern når dagene blir tunge. Eksempelvis tenker jeg både på det å sitte godt i det økonomisk, det å ha god helse, det å være veldig intelligent, det å ha stor familie som bryr seg og det å være kreativ som å være ressurssterk. Det er ingen andre sammenhenger mellom disse egenskapene synes jeg enn at de gir folk en ekstra drahjelp i motbakkene. Dette er fortrinn i et kronglete liv.
|
|
|
#3 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva legger du i ordet ressurssterk?
Dette synes jeg var veldig klokt formulert.
|
|
|
#4 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger du i ordet ressurssterk?Når jeg tenker på en ressurssterk person |
|
|
|
![]() |
|
|