Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FEM - Den nye kanalen til TVNorge

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 11:09   #21
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FEM - Den nye kanalen til TVNorge

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Oj, jeg husket feil.
Jeg var helt sikker på at jeg såg det i programmet, men nå er det borte!
*i gravidetåka*

Ja, ja. Jeg er nemlig sur på mitt borettslag som har gått inn i en felles avtale med Get om grunnpakke på digitalTV, BBC Prime er nemlig ikke en del av den grunnpakka, og nå må jeg betale ekstra for å få East Enders. (Har fulgt gjengen på Albert Square i over ti år nå.)

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:16   #22
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste om denne kvinnekanalen en plass i forrige uke, og tenkte med meg selv at det der var noe båssettende fjas.

Gammel 03-09-07, 13:04   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De som har GET får den automatisk, mens CD må søke står det på teksttv. Hvordan du gjør det har jeg ikke peiling på

Jeg er blånn på dette. De som har GET? Borettslaget vårt har kabel-tv fra GET, betyr det at vi skal få en slik boks automatisk? Vi har fått det, ei heller hørt noe som helst om det. Ei venninne av meg (i Oslo) har fått den, siden hennes borettslag har GET. Jeg skjønner ingenting. Er det ikke alle som får den?

Gammel 03-09-07, 14:40   #24
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bor også i et Get-borettslag, men ingen informasjon har vi fått. JEg vet at det annet borettslag litt lenger ned i lia her fikk bokser her i fjor allerede. Så det er nok opp til styreren for hvert borettslag tenker jeg.
Men gud så irriterende å ikke få NOE informasjon. Hadde jo vært greit å vite om man skal ordne kanaler selv, eller om de blir inkludert i kabel-tv'n.

Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:55   #25
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det bare dere med dekoder som får disse nye kanalene?

Vi har CD gjennom kabel.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 16:06   #26
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, vi har de på begge boksene. Både den nye og gamle. Kan ikke hjelpe med sånn GET ting, det eneste jeg vet er det jeg har lest i avisene og det er at GET-kunder i borettslag i utgangspunktet skal få alt vi borettsalget.

Gammel 03-09-07, 16:55   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Jeg bor også i et Get-borettslag, men ingen informasjon har vi fått. JEg vet at det annet borettslag litt lenger ned i lia her fikk bokser her i fjor allerede. Så det er nok opp til styreren for hvert borettslag tenker jeg.
Men gud så irriterende å ikke få NOE informasjon. Hadde jo vært greit å vite om man skal ordne kanaler selv, eller om de blir inkludert i kabel-tv'n.

Ja det er helt fjernt! Vi får ikke beskjed om NOE her. Er bare inkompetente gamlinger i styret. Men jeg skal ringe styreleder og høre.

Gammel 03-09-07, 17:52   #28
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg leste om denne kvinnekanalen en plass i forrige uke, og tenkte med meg selv at det der var noe båssettende fjas.

Gammel 03-09-07, 18:06   #29
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er helt fjernt! Vi får ikke beskjed om NOE her. Er bare inkompetente gamlinger i styret. Men jeg skal ringe styreleder og høre.

Jeg ringte vår styreleder, og jeg kan ikke si jeg ble så mye klokere.
Men jeg forsto såpass at vi ikke får noen boks nå, de dreiv og forhandlet med noen andre enn Get også, så han visste ikke om det ble leverandørbytte, men det kosta visst litt penger også... skulle ta opp saken på styremøte i slutten av måneden osv osv.

Jaja, jeg kan visst trygt ordne meg kanaler selv - for her skjer det vel ikke så mye med det første. Og jeg kunne fint skaffe meg GET-box, for det digitale nettet er der. Ellerno.

Gammel 03-09-07, 19:36   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Men er det ikke sånn at dersom vi skaffer boksen selv koster den 1500,- kr, mens vi får den gratis via borettslaget? Jeg tror jeg sender en mail til GET, jeg. Har SYKT lyst på den boksen, man kan jo PAUSE programmene og ta opp programmer osv. Jeg har ikke video- eller dvd-opptaker så dette er jo genialt.

Gammel 03-09-07, 20:20   #31
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Er konklusjonen at man må ha en boks for å få inn kanalene?

Gammel 03-09-07, 21:00   #32
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Men er det ikke sånn at dersom vi skaffer boksen selv koster den 1500,- kr, mens vi får den gratis via borettslaget? Jeg tror jeg sender en mail til GET, jeg. Har SYKT lyst på den boksen, man kan jo PAUSE programmene og ta opp programmer osv. Jeg har ikke video- eller dvd-opptaker så dette er jo genialt.

De har to ulike bokser. Den uten opptak og sånn koster oss kr. 0,- hvis vi allerede betaler gjennom husleia til borettslaget.
Da kan du abonnere på start-pakken som koster kr. 99,- i mnd. (+ en halvårsavgift på 249(?) kr.).

Den andre boksen med opptak og slikt koster kr. 79 pr. mnd i tillegg.

Både FEM, NRK3 og VIASAT4 er i denne start-pakken.

Alt dette står på www.get.no

Gammel 03-09-07, 21:19   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Vi har ikke fått dem inn, vi har kabel-tv gjennom BKK.

Gammel 04-09-07, 07:31   #34
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Du kan ikke pause med de enkleste boksene. Det er en missforståelse.

Det er ikke gratis gjennom borettslaget. Du betaler da gjennom husleien, men ørlite billigere blir det, de fleste får da de enklere boksene iallefall hos CD.

Du må søke på boksen så det er ikke nok å ha kabeltv, du må ha en digitalboks også.

Ang. Eastenders. Det ser en da på BBC Prime. Det får du gratis hos CD ved kjøp av dekoder, men GET har det vel uansett.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 07:32   #35
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

JA

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 07:51   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Du kan ikke pause med de enkleste boksene. Det er en missforståelse.

Det er ikke gratis gjennom borettslaget. Du betaler da gjennom husleien, men ørlite billigere blir det, de fleste får da de enklere boksene iallefall hos CD.

Hmm jeg trodde det siden min venninne fikk pauseboksen gjennom borettslaget sitt, gratis. Jeg vil ha den man kan pause med, så betaler jeg heller litt mer.

Gammel 04-09-07, 09:44   #37
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Ang. Eastenders. Det ser en da på BBC Prime. Det får du gratis hos CD ved kjøp av dekoder, men GET har det vel uansett.

Neida, nå har Get forandret grunpakken her, i alle fall, og fjernet BBC Prime. Så hvis vi vil ha det må vi kjøpe en annen pakke som heter Family og betale 139,- ekstra i måneden.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 10:34   #38
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med fare for at jeg er den eneste som liker såpeserier (ihvertfall de av bedre kategori), så må jeg fortelle at FEM skal vise "The Young & the Restless". Jeg gleder meg!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.