Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskehjelpen har vært her

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 18:54   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskehjelpen har vært her

Det er fantastisk deilig!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:24   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Så deilig, da!

Datteren til svigerinna mi vasket her noen ganger før hun flyttet hjemmefra. Det var fantastisk!

Kunne virkelig tenke meg vaskehjelp jeg også - i dag morges kom jenta mi hjem igjen etter å ha dratt til venninna si i halv åtte-tiden. De kunne ikke være der før skolen, sa hun, fordi vaskehjelpen kom

Tror nok det blir i dyreste laget for meg - vil gjerne ha hvit vaskehjelp.
Hvor mye betaler dere?

Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:37   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Så herlig!

Skulle gjerne hatt vaskehjelp til tross for at me har relativt liten bustad og til tross for at eg "berre går heima".

Husvask skapar utan unntak guffen stemning i heimen, og blir derfor ikkje utført meir enn strengt tatt nødvendig. Moppar og støvsuger ein del, da

Gammel 06-09-07, 19:39   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvit vaskehjelp blir rundt 2000 kr måneden tror jeg. Har sjekket noen byråer ja...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:06   #5
xena
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2007
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Åå det hørtes herlig ut.
Ønsker meg også vaskehjelp *ønsker kjempe mase*

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:31   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg den eneste i verden som absolutt ikke kunne tenkt meg vaskehjelp?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:16   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Er jeg den eneste i verden som absolutt ikke kunne tenkt meg vaskehjelp?

Du er nok ikke det. Ei venninne av meg sier hun ikke kunne tenke seg det. Hun ville følt at hun måtte vaske FØR vaskehjelpen kom, for hun ville skjemtes over hvor møkkete huset var. Jeg derimot har ingen skrupler. Eneste jeg sørger for er at det er skikkelig ryddig, så det går raskt og greit å vaske.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 14:03   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Du er nok ikke det. Ei venninne av meg sier hun ikke kunne tenke seg det. Hun ville følt at hun måtte vaske FØR vaskehjelpen kom, for hun ville skjemtes over hvor møkkete huset var. Jeg derimot har ingen skrupler. Eneste jeg sørger for er at det er skikkelig ryddig, så det går raskt og greit å vaske.

Det er av helt motsatte grunner jeg ikke vil ha. Jeg liker å vaske og rydde litt, koser meg med å pusle i huset (da ville jeg heller hatt en klesbrettehjelp!), jeg vil vaske på MIN måte og jeg vil ha det rent akkurat når jeg føler for det. Derfor er det nesten alltid rent her. Men det er mannen som støvsuger, vasker golv og bad. Jeg tørker over hyller, bord og benker, smårydder og sånne koselige småting. Jeg hadde aldri greid å se på en flekk og la den være til vaskehjelpen kom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:42   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvit vaskehjelp blir rundt 2000 kr måneden tror jeg. Har sjekket noen byråer ja...

Hvor mange timer og hvor mange ganger i måneden har du vask da?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.