Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hender det av og til at du...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 10:04   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det av og til at du...

Du kan jo beklage at han kanskje opplevde det som litt brått på å ringe slik. Da beklager du ikke det du sa, men strekker ut en hånd og hjelper ham over stolthetskneiken.

Gammel 06-09-07, 10:05   #22
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Du kan jo ringe ham for å få til en forsoning uten at du unnskylder deg. Kanskje ved å si noe slikt som at du skjønner at han føler det du sa om forskjellsbehandling som urettferdig. At han kanskje ikke har ment det slik, men at dere (og barna?) har oppfatttet det slik. At han som bestefar er viktig i livet deres og at det var derfor du så det nødvendig å ta opp dette vanskelige temaet etc ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 10:06   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Desembermamma og jeg postet visst to nesten like innlegg samtidig

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 10:14   #24
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du kan jo beklage at han kanskje opplevde det som litt brått på å ringe slik. Da beklager du ikke det du sa, men strekker ut en hånd og hjelper ham over stolthetskneiken.

Eller så kan hun jo ta en Valla og si noe slikt som at "Jeg sårer aldri noen, men om du skulle føle deg såret så beklager jeg det" .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 20:09   #25
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg tror nok ikke jeg hadde bedt om unnskyldning. Jeg hadde nok heller tatt en prat med svigerfar, med litt kosemosementalitet.

Håper det ordner seg for dere! Er ikke en hyggelig situasjon å stå midt oppi.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 19:49   #26
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Du har vært veldig tøff som i det hele tatt har turt å si i fra, spør du meg. Dette er en typisk ting jeg ville gått og tenkt på, men aldri fått meg til å si. Hvis det er alfa omega for familiefreden, ville jeg kanskje gitt en forbeholden unnskyldning. Men hvis det tross alt har blitt bedre, totalt sett (fordi han nå slutter å forskjellsbehandle) tror jeg at jeg ville latt det ligge. Du oppnådde det du ville, og han ser sikkrt mildere på det etterhvert.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 21:59   #27
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Eller så kan hun jo ta en Valla og si noe slikt som at "Jeg sårer aldri noen, men om du skulle føle deg såret så beklager jeg det" .

Jeg er ingen pusekatt

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.