|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hender det av og til at du...Du kan jo beklage at han kanskje opplevde det som litt brått på å ringe slik. Da beklager du ikke det du sa, men strekker ut en hånd og hjelper ham over stolthetskneiken.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hender det av og til at du...Du kan jo ringe ham for å få til en forsoning uten at du unnskylder deg. Kanskje ved å si noe slikt som at du skjønner at han føler det du sa om forskjellsbehandling som urettferdig. At han kanskje ikke har ment det slik, men at dere (og barna?) har oppfatttet det slik. At han som bestefar er viktig i livet deres og at det var derfor du så det nødvendig å ta opp dette vanskelige temaet etc ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hender det av og til at du...
Eller så kan hun jo ta en Valla og si noe slikt som at "Jeg sårer aldri noen, men om du skulle føle deg såret så beklager jeg det" |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hender det av og til at du...Jeg tror nok ikke jeg hadde bedt om unnskyldning. Jeg hadde nok heller tatt en prat med svigerfar, med litt kosemosementalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
*_*
|
![]() Sv: Hender det av og til at du...Du har vært veldig tøff som i det hele tatt har turt å si i fra, spør du meg. Dette er en typisk ting jeg ville gått og tenkt på, men aldri fått meg til å si. Hvis det er alfa omega for familiefreden, ville jeg kanskje gitt en forbeholden unnskyldning. Men hvis det tross alt har blitt bedre, totalt sett (fordi han nå slutter å forskjellsbehandle) tror jeg at jeg ville latt det ligge. Du oppnådde det du ville, og han ser sikkrt mildere på det etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|