|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Administrator
|
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12
Selv om jeg subjektivt føler for å lukke forumet, så mener jeg objektivt at pausen skal være frivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Nå går jeg opp for å tenne et lys. |
![]() |
![]() |
#24 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Lyset er tent for den lille gutten og hele familien er i mine tanker.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Det var ingen som skrev melding på FP mellom 11.57 og 12.02 (forumtid) og det tilsvarte mer eller mindre 12.00-12.05 på min klokke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Jeg har utsyn over grønne tretopper, skogsrike fjellknauser og det yrer små dråper, sånt herlig regn som er friskt og godt. Det passer godt til Minstemann, tenkte jeg.
![]() |
#33 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Lys brenner i vindusposten hos meg også. Dette er bare helt ufattelig trist
![]() |
#35 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Hvil i fred kjære Minstemann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Hvil i fred, lille, skjønne Minstemann! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem minutters forumstillhet for Minstemann kl.12Hvil i fred.
![]() |
|
|