Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket godteri spiser du IKKE?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 18:57   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg spiser ikke de prikkete greiene som følger med engelsk konfekt. Jeg tror det er de eneste godteriene som går i søpla her hjemme.

Badehetter! Jeg spiser bare de rosa, ikke de blå... Blått godteri vil jeg ikke ha selv, og nekter jentungen spiderman-is.

Ellers er jeg ikke glad i likørsjokolader, appelsinsjokolader og potetgull med annet enn salt.

Det meste annet sklir ned, gitt.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:56   #2
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det jeg kan komme på nå er:
Sjokolade med fyll (likør, gele, marsipan, banan, kokos osv.), utenom nøtter, toffee og karamell.
Sjokolade med mintsmak, appelsinsmak, bringebærsmak, banansmak og annet (sjokolade skal smake sjokolade).
Hvit sjokolade.
Bassets All-sorts, bridgeblanding og engelsk konfekt.
Blått og annet "syntetisk" godteri.

Jeg er egentlilg ganske kresen på godteri.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:55   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke noen stor fan av potetgull og annet i samme kategori, i nødsfall litt sørlandschips.
Sjokolade med nougat f.eks Spesial går i søpla.

Ellers ? Alt går i grisen

Gammel 10-09-07, 21:56   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg et ikkje marsipan, likørfylte sjokolader, veldig få av konfektbitane, sour cream potetgull, firkløver, fruktnøtt og salt lakris.

Gammel 09-09-07, 19:43   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg spiser ikke de prikkete greiene som følger med engelsk konfekt. Jeg tror det er de eneste godteriene som går i søpla her hjemme.

ellers spiser jeg vel det meste som kan defineres som godteri.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:49   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Engelsk konfekt og alt som smaker kokos

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:51   #7
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg er vel egentlig ganske kresen på godteri. Det betyr (dessverre) ikke at jeg spiser lite godteri, men at jeg spiser mye av de få typene jeg liker.

Dette spiser jeg sjelden eller aldri:
- Ostepop (det er bare ekkelt).
- Potetgull generelt.
- Sjokolade med nøtter eller fyll av ymse slag (appelsinsjokolade kan jeg derimot like en sjelden gang).
- Det meste av smågodt og gelegodteri (men jeg elsker sånne jordbær-gele-ting med sukkerstrø på).
- Peanøtter
- Lakris

Gammel 09-09-07, 20:04   #8
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Altså, jeg liker f.eks. mørk sjokolade med innebygd bringebærsmak (ikke fyll). Og jeg liker Troika. Men melkesjokolade fylt med masse ekkel bringebærgelé (de bringebærformede og noen av jule- og påskebitene man får i løs vekt i kiosk) er bare kvalme. (Og det skal litt til før jeg sier noe sånt om godteri, altså.)

100% enig. Sammen med de sjokolade med lakris er sjokolade med bringebærgelé noe av det kvalmeste som finnes.

Det er masse godteri av typen syntetisk kliss jeg ikke spiser, men mye av det spiser jeg også. Smaker det godt glir det ned.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 12:55   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer ikke på noe slags godteri jeg kategorisk ikke spiser. Jeg er ikke glad i "gummigodter", og ikke i kjip, altfor søt melkesjokolade (det finnes en del av det i både USA og Storbritannia), eller Kinderegg, men jeg greier å spise alt dette hvis jeg .

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ante ikke at det gikk an å ikke elske appelsinsjokolade. :lettere sjokkert:

Nei, ikke sant? Jeg trodde det med at sjokolade og appelsin er en perfekt kombinasjon var en sånn evig sannhet, på linje med at alle liker nystekt brød og hvitløkssmør.

Gammel 11-09-07, 13:17   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, ikke sant? Jeg trodde det med at sjokolade og appelsin er en perfekt kombinasjon var en sånn evig sannhet, på linje med at alle liker nystekt brød og hvitløkssmør.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 14:54   #11
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det ER en perfekt kombinasjon. Og sammen med rødvin....enda bedre!

Men ellers så skjønte jeg igrunn ikke spørsmålet!

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:06   #12
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vepsebol. Og så kan jeg styre meg for mye sjokolade. Cloetta sjokolade spiser jeg aldri.

Gammel 09-09-07, 18:16   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Cloetta sjokolade spiser jeg aldri.

Er du gal?
Jeg hamstrer Cloetta når jeg er i Sverige. Den er F-a-n-t-a-s-t-i-s-k

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:12   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ugh. Jeg spiser ikke engelsk konfekt heller. Forferdelige greier. :urk:

Gammel 09-09-07, 18:13   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skikkelig sure greier.
Ellers elsker jeg mintsjokolade

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:35   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ugh. Jeg spiser ikke engelsk konfekt heller. Forferdelige greier. :urk:

Det går inn under syntetisk-kategorien.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:44   #17
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Alt som inneholder kokos.
F.eks. Bounty

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:21   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser ikke sjokolade med lakrisfyll. Og slike sjokoladebiter med kirsebær i (heter den mon cherie?)

Det er endel andre ting jeg aldri kjøper, men spiser om det er tilgjengelig. - Jeg er grei sånn.

Gammel 09-09-07, 18:14   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt salt godteri og alt som smaker mint :urk:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:16   #20
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likørsjokolade, Lakris, Bassets allsorts (ekleste godteriet jeg vet om), sjokoladene med noe sukkergreier inni i bridgeblanding, de fleste hvite sjokolader og sikkert mye mer.

Mintsjokolade er favoritten over alle.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.