|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Hva synes vi om valget?
Jeg har i grunnen vært veldig ærlig om at jeg ikke har stemt i år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes vi om valget?Enig med kie i det, ja. At det nesten er flaut med så lav deltakelse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes vi om valget?Tja, sånn passe. Vi slapp ihvertfall den verste ordførerkandidaten, av tre onder. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes vi om valget?Ja, jeg er fornøyd med at "mitt" parti antageligvis får ordførervervet, altså. Jeg liker bare ikke at det ble så jevnt mellom rødt og blått.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nattrangler
Sv: Hva synes vi om valget?Jeg er veldig godt fornøyd. Ap ble størst her i kommunen med over 62 % og det var en fremgang på 26 %. Men synes det er litt synd at Sv har gått tilbake da.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes vi om valget?Ikke fornøyd, men omtrent som forventet. Sist redigert av Slettet bruker : 11-09-07 kl 08:20. |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes vi om valget?Jeg er veldig fornøyd Sist redigert av nikki : 11-09-07 kl 08:35. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva synes vi om valget?Sørgelige saker. Jeg lurer innimellom på hva slags folk jeg deler kommune med. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Jeg tror vi er fra samme kommune, og jeg har samme funderinger som deg.
|
|
|
#12 |
|
WF: Sausnebbet
|
Nysgjerrig... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Hva synes vi om valget?Vi er relativt fornøyd med at AP i nitteda<l holder stand ift. antall kommunmestyremedlemmer. MEN SV har gjort et fryktelig dårlig valg og SP har også halvert sin oppslutning. Det gjør at vår samlede blokk har mistet sitt flertall. Sist redigert av MsM : 11-09-07 kl 13:09. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Gratulerer med plass i kommunestyret! Dere får Mette Tønder som ordfører?
|
|
|
#15 |
|
Har fått nytt nick
|
Tja...FrP er jo marginalt større ( men med samme antall representanter) så vi kan også få Tone T Johansen...De er avhengige av støtte fra ett parti til, så noen i vippeposisjon kan avgjøre ordførerspørsmålet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva synes vi om valget?Ja, jeg er ganske fornøyd. Her i Trondheim har AP gjort et godt valg. De har gjort en god jobb i Trondheim i perioden som har vært (full barnehagedekning og halvering av antall bostedsløse - ting jeg synes er viktig)
|
|
|
#18 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva synes vi om valget?På landsbasis er jeg fornøyd med fremgangen til Høyre og tilbakegangen til SV. På lokalnivå er jeg derimot ikke særlig fornøyd med at FRP er største parti |
|
|
|
|
|
#20 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes vi om valget?Jeg er fornøyd. Kjempeglad for at Høyre har gjort det så bra. Kjempeglad for at SV gjør det dårlig. |
|
|
|
![]() |
|
|