|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Snik-kikking på barnas mobilJeg er ikke enig i at det er det samme å sjekke logg/mobil som å lese dagbøker. Dagbøker er BARE barnets tanker, og boken blir ikke påvirket av noen utenfor. Meldinger på mobil/msn er toveis(minst!)kommunikasjon, og kan være viktig for å få vite hva som faktisk skjer, reelt, i livet til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Snik-kikking på barnas mobil
Enig.
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
Ehh ... da er det jo strengt tatt ikke sniking, da.
![]() |
#24 |
Ustabil
|
![]() Sv: Snik-kikking på barnas mobilForeløpig har det vært en minimal problemstilling hos oss. 2.klassingen har ikke egen mobil ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Snik-kikking på barnas mobilJeg forholdt meg til overskriften da jeg svarte, nemlig at jeg ikke vil lese SMS-er eller logger i smug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bedreviter
|
Det kommer nok jeg også til å gjøre, om ikke annet for å vise at absolutt hvem som helst kan lese det man skriver – til og med mamma. (Det burde skremme noen hver til forsiktighet, tenker jeg. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snik-kikking på barnas mobilNormalt sett nei, jeg sjekker ikke hverken msn eller sms til barna. Har sjekket hos yngstemann i en periode da det kom frem at han var mobbet på skolen. Barn nummer to sluttet å bruke mobil på grunn av trakassering via sms. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
flisespikker
|
Det går bra med meg, i alle fall.
![]() |
#31 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006