Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rettetang

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du rettetang?
Ja, daglig. 6 5,94%
Innimellom - til spesielle anledninger. 36 35,64%
Aldri. Liker krøllene mine! 7 6,93%
Sjelden/aldri. Redd det sliter på håret. 13 12,87%
Har ikke krøller. 39 38,61%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 11:46   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Ja, men det er en stund siden nå. Er det tilbake, altså?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 11:47   #22
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jåle.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:56   #23
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Offisielt svar: Nei, det sliter på håret.

Uoffisielt svar: Jeg greier ikke å slette håret bak der jeg ikke ha øyne, og er redd at jeg svir av meg både ører og nakke.

Jeg deler håret bare i to, bak, og drar det frem.
Så retter jeg litt og litt om gangen, men ikke lagvis. Holder det.
Men nå har jeg langt hår, da...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 19:28   #24
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg bruker en Wella keramisk rettetang, og ettersom jeg har skjønt skal ikke den slite nevneverdig på håret? Den kostet rundt 1200,- og er kjøpt gjennom frisør.

Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 19:31   #25
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du burde kjøpe sånn spray til å ha på håret og. Gjør håret mer varmeresistent.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 19:34   #26
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg brukte det mye før, men nå har jeg rett og slett ikke tid. Så jeg bruker det til spesielle anledninger og dager hvor håret er helt håpløst.

Jeg har krøller nederst, litt ujevne korketrekkere hvis det er fuktig i været eller hvis jeg ikke grer det ut. Eller en "gammel permanent" som en frisør spurte om jeg hadde...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 19:35   #27
Frantzen
Passiv

Standard

Sitat:

Rart at ikke frisøren sa noe om det...
Noen anbefalinger? (merke)

:løper og kjøper på mandag:

Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 19:36   #28
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Ja det syntes jeg var merkelig.
Tja. Jeg har bruke KMS sin og syntes den var ok.

Gammel 15-09-07, 19:38   #29
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg har brukt en fra Redken jeg likte veldig godt. Mon tro om den var i en blå flaske? Nå har jeg en fra Wella som heter Flat Iron Spray eller noe, og er sånn passe fornøyd med den.

Gammel 15-09-07, 23:17   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har tang, emn får ikke til å bruke den.

Håret mitt blir ikke spes rett av det, jeg har tjukt hår og bruker en evighet hvis det skal bli noe skikk på det.

Har tang med flere funksjoner, bl.a krølltang. Prøvde den og håret mitt ble rettere enn noen sinne. Jada.

Så når jeg en sjelden gang trenger å se respektabel ut på håret ( dvs ikke hestehale) så dytter jeg heller litt ekstra på krøllene.

Datteren min har fått kreppet hår en gang imellom da, så tangen forblir ikke helt ubrukt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 23:27   #31
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh... nei.

Jeg bruker krølltang for å fine meg jeg. "Velsignet" med pinnstritt hår som jeg er.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 00:08   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håret mitt er stritt som søren, så jeg har aldri brukt, og kommer neppe til å bruke ei slik tang.

Gammel 16-09-07, 03:36   #33
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har tang, emn får ikke til å bruke den.

Håret mitt blir ikke spes rett av det, jeg har tjukt hår og bruker en evighet hvis det skal bli noe skikk på det.

Har tang med flere funksjoner, bl.a krølltang. Prøvde den og håret mitt ble rettere enn noen sinne. Jada.

Så når jeg en sjelden gang trenger å se respektabel ut på håret ( dvs ikke hestehale) så dytter jeg heller litt ekstra på krøllene.

Datteren min har fått kreppet hår en gang imellom da, så tangen forblir ikke helt ubrukt.

Du må få deg en skikkelig keramisk tang, da går det på null komma niks. Sånn du har hadde jeg før.. og det funker dårlig på mitt megatykke hår.

Gammel 16-09-07, 03:37   #34
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eh... nei.

Jeg bruker krølltang for å fine meg jeg. "Velsignet" med pinnstritt hår som jeg er.

Be happy!
Du er sikkert velsignet med tiganger så mange gode hårdager også. Mine er det FÅ av. Kan telle på en hånd i løpet av et år.

Gammel 16-09-07, 09:46   #35
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg veldig glatt hår fra naturen av, men det kan være greit å bruke rettetang for den siste finishen en gang i blant.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:00   #36
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har, men stemte sjelden/aldri. Hadde nesten glemt at jeg hadde en liggende.

Tror jeg skal begynne å bruke den litt nå, håret er så tykt bak nå at det er helt grusomt. Har nesten ikke klippet det bak, frisøren min ville ta minst mulig bak fordi jeg skal ta hairextension snart. Da var det greit å ha noe å feste det i.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:19   #37
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Du må få deg en skikkelig keramisk tang, da går det på null komma niks. Sånn du har hadde jeg før.. og det funker dårlig på mitt megatykke hår.

Ja, den funker dårlig, men tror ikke jeg gidder kjøpe ny. Bruker det ikke så ofte liksom.

Sitat:

Be happy!
Du er sikkert velsignet med tiganger så mange gode hårdager også. Mine er det FÅ av. Kan telle på en hånd i løpet av et år.

:dulter:

Ønsker meg også glatt fint hår.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:41   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg har, men stemte sjelden/aldri. Hadde nesten glemt at jeg hadde en liggende.

Gammel 16-09-07, 19:13   #39
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har i årevis innbitt bekjempet fall i håret med rettetang. Men i det siste har det skjedd noe merkverdig; jeg har fått krøller. Ordentlige krøller! Det er i grunnen ganske fint, så rettejernet er ikke like ofte i bruk lenger.

Det er forøvrig et hav av forskjell mellom den gamle krepptangen jeg brukte da jeg var 13-14 og de keramiske jernene man får nå. Skjønt den gamle krepptangen funket da den også:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg passbilde2.jpg (4,3 KB, 20 visninger)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:02   #40
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det er forøvrig et hav av forskjell mellom den gamle krepptangen jeg brukte da jeg var 13-14 og de keramiske jernene man får nå. Skjønt den gamle krepptangen funket da den også:

Ingen tvil om at den funket gitt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.