Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppemarkedfunn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 19:51   #21
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedfunn

Fant en flott smijerns stålampe på loppis, pluss to talerkner i stråmønster til en fremtidig tallerkenhylle. Alt til den nye delen av hytta. Ny skjerm og ny svart ledning på stålampa så er den helt tipp topp.

Komfyren trenger nok en serdeles kjærlig hånd for å bli funksjonell igjen. Men med litt sement som tåler varme og ovnskitt etc etc etc blir den nok bra. Ja ja... den er tross alt fra 1800 tallets siste halvdel så man kan jo ikke forvente allverden heller. Denne skal stå på den nye "hyttekjøkkenet" mitt. Og ikke skal den være bare til pryd. Det skal stekes brød, steker og pizza i den. DET er i allefall planen.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:07   #22
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg vært på loppis og brukt hele 20 kroner.
Kjøpte en tallerkenhylle til.
Skal males og henges på rommet til Propellen og ha bøker i. Den er ikke helt lik den vi har fra før, men det blir nok fint allikevel.
Var litt treg til å bestemme meg, hadde jeg vært litt kjappere hadde vi hatt en nydelig gyngestol også.

Gammel 30-09-07, 18:29   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Artig tråd.
Jeg kjøpte et barnesykkelsete på skolen sitt loppemarked for 50,- kr. Er fortsatt ikke montert.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:36   #24
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jarlsbergkassen ved siden av er også kjøpt på samme loppis for 1 kr.

Ble litt interessert da jeg så at det på kassen står "drikk Jarlsberg". Fant da ut at Jarlsberg Naturlige Mineralvann A/S var de første som produserte Coca-cola i Norge, før- og under krigen. *nerd* *avsporing*

Gammel 06-10-07, 20:49   #25
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vi har møtt venner på Loppis i dag. Ungen har fått kjøpe leker. Greit nok å bruke pengene på det heller enn godterier på en lørdag. Barne mikroskop i tre (ubrukt i eske) doktorsaker fra FisherPrice og noen kosedyr. Dessuten en råsa kakeboks og noen plastikkjordbør. Totalt 20 kroner.... Kosedyrene ser ut til å ha overlevd vaskemaskinen også. Kunne jo ha spart meg for dem da.....

Jeg selv fikk en ubrukt princess kaffekvern. Ubrukt med orginalembalasje og bruksanvisning. Ikke verdens beste, men til 20 kroner gjør den nytten her...

Fant en lekker bokhylle i solid mørk tre men har ikke plass.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 11:31   #26
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt Mart Stam stoler a 50 kr stykket. ( Nypris 990 Euro) Veldig fornøyd, tror ikke de som solgte de så billig visste hva de gjorde.

Gammel 07-10-07, 12:55   #27
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Har handlet en bærepose barnebøker på loppis i dag for en 100-lapp.

Blant annet 3 Karsten & Petra bøker samt grøssere til eldstemann.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:11   #28
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt en (for meg) nydelig skjenk fra ca 1930. Den er sandblåst, tung og diger - og passet perfekt inn i spisestuen. Pris kr 500,- inkludert hjemkjøring!

Sist redigert av Sildre : 14-10-07 kl 13:57. Årsak: Forsøkte å legge til bilde, men fikk det ikke til ...
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:31   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt en ny loppiserfaring i dag.
Jeg har nemlig jobbet på et. I klesavdelingen.

Noen ting forundrer meg:
- hva folk får seg til å levere. ( i år er det vistnok levert utrolig mye fint )
- hva folk faktisk kjøper av klær.
- hvor liten sum er det egentlig mulig å prute på? ( nei, ting er ikke gratis
fordi det er loppemarked.)
- hvor mye er det egentlig mulig å rote og slenge rundt seg?

Jeg kjøpte forøvrig et par ubrukte GAP bukser med matchende topp til eldste, og :kjøpe klær på loppis møydomen : ble tatt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:31   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Jeg har kjøpt en (for meg) nydelig skjenk fra ca 1930. Den er sandblåst, tung og diger - og passet perfekt inn i spisestuen. Pris kr 500,- inkludert hjemkjøring!

Den hørtes fin ut. Legg gjerne inn bilde.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:53   #31
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her er bilde av bordet.
Synes det var ganske så fint.

Jarlsbergkassen ved siden av er også kjøpt på samme loppis for 1 kr.

Vi har en sånn en stående i gangen her. Symaskinen altså. Hva kan man anslå at noe sånnt er verdt? Sånn ca?

Gammel 14-10-07, 20:20   #32
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag ble det 1 aqueviteglass, skrives det sånn?, og en blomstervase. Til den nette sum av 15 kroner.

Gammel 14-10-07, 20:40   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte for noen år siden tre aldels flotte damaskduker i forskjellige størrelser og i perfekt stand for 200,- totalt.
Det syntes jeg var et virkelig kupp.

Gammel 02-11-07, 17:05   #34
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Dette fant jeg tidligere i høst/sommer. Det er skrot-og-skrammel-marked i Birkelunden på Grünerløkka hver søndag, og innimellom kommer man over slike små juveler.

Puffen har oppbevaringsrom under lokket. Jeg har trukket den om, og har stygge planer om å lakkere den valnøttfarget.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 18:55   #35
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå fikk jeg lyst til å dra på loppis! Det er leeenge siden jeg var sist, helt tilbake til barndommen. Mitt største kupp da var LP'n fra tv-serien Mot alle vindar

www.loppemarked.info var jo en kjekk side.

Gammel 04-11-07, 17:31   #36
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

I dag har vi investert 20 kroner (og kjøpt kaffe, brus og kaker for litt mer da).

Mazungen har kjøpt noen vakre plastblomster (grusomme lysmansjetter) 2 små innrammede Ole Brum bilder og et puslespil fra Mormor og de 8 ungene. + noen bøker. En ladning kosedyr og en hånddukke er på vei i vaskemaskinen.

Mamma har fått utlevert noen bøker jeg burde ha lest av en venninne og et masse Tuppen og Lillemor blader. Veldig god stand, og fra 1982-85. Var vel med en hjerterevyen også. Det skal bli morsomt for mor, og jeg tipper om en 7-8 år for Mazungen også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.