|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du mest fornøyd når du ... | |||
| ... har alle mulighetene åpne |
|
33 | 23,40% |
| ... har bestemt deg |
|
108 | 76,60% |
| Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Personlighetstest-spørsmålNår jeg har bestemt meg. (..etter å ha hatt mulighetene åpne.
|
|
|
#23 |
|
Peppy!
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålAlle muligheter åpne, definitivt. Jeg trives ikke hvis ting er spikret. Liker ikke å lage avtaler langt frem i tid, for jeg vet jo ikke om jeg fortsatt har lyst når den tid kommer. Jeg foretrekker å kjøpe dyre flybilletter for å kunne endre tid og sted om jeg føler for det. Og så videre. Jeg er faktisk litt stresset over å måtte ta endelig stilling til hvilken bydel vi skal bo i med tanke på barn og skolegang. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bodd litt her og bodd litt der. Som sagt, jeg trives best med alle muligheter åpne. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Personlighetstest-spørsmål
|
|
|
#28 |
|
By the Sea
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg er rett og slett ikke i stand til å svare på denne pollen ( og det i seg selv sier vel en del om min beslutningsvegring).
|
|
|
#29 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Personlighetstest-spørsmålBeslutninger? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Personlighetstest-spørsmålVanskelig spørsmål for ei som burde hete Vinglepetra til mellomnavn. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Yes, we can!!
|
Ser at folk signerer denne så det er nok jeg som er rar, men det virket da VELDIG lite logisk?
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
Hva er lite logisk, mener du?
|
|
|
#33 |
|
Leser
|
Ja, det er dette som er teorien bak.
|
|
|
#34 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg liker veldig godt å ha mange muligheter åpne. Jeg kan ha en tendens til å føle meg fastlåst når jeg har valgt, om det er slik at jeg MÅ velge. Andre valg faller så naturlig at det ikke er det minste vanskelig å verken velge eller ha kvaler over at valget er tatt.
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg tenkte vel sånn at hvis man liker å ha bestemt seg så må da da være lettere å komme frem til en beslutning? Hvis man liker å være ubestemt så er det jo vanskelig å bestemme seg. Omvendt, altså. Tenkte jeg.
|
|
|
#36 |
|
flisespikker
|
Ja, det er mulig det hadde vært mer logisk.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålSånn i bunn og grunn liker jeg egentlig ingen av delene |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Epikur
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg vil ha mulighetene åpne, liker endring og ønsker meg et parallellt liv eller to, pluss 36-timers døgn. (Klassisk ENTP'er)
|
![]() |
|
|