|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Come what may...
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Nope jeg synes ikke det er uhøflig med unntak da.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Dersom det er veldig uhøflig, synder jeg flere ganger om dagen. Mulig jeg er veldig selvopptatt. Jeg reagerer ikke negativt om tråder jeg starter (har jeg startet noen tråder, forresten?) får kommentarer av den typen. |
![]() |
![]() |
#24 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg synes ikke det er uhøflig.. Om det er noe som har skjedd, for å fortelle bare, om man da velger å legge til sin egen historie. Jeg synes det kan være festlig.
![]() |
#25 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Selv jeg ble forvirret av mitt eget innlegg.
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Noen ganger utvikler en tråd seg så mye at det blir mer naturlig å svare på noe annet enn det hovedinnlegger har skrevet om, andre ganger kan ens egen historie underbygge noe HI skriver om eller evnt. vise en helt annen side enn det HI bidrar med. Det er uansett ikke nødvendig å slenge på en hilsen eller referanse til HI hvis man bidrar i tråden. Synes jeg.
![]() |
#27 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...
Safran sa det så bra, så jeg bare signerer, jeg.
![]() |
#28 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Og hvordan skulle det gått med de herlige avsporingstrådene dersom man var høflig og svarte på HI til enhver tid? Jeg setter alltid pris på en god avsporing (med vekt på god).
![]() |
#29 |
Ringskrømt
|
Så du mener at det uhøflig å ikke lese gjennom hele tråden før man svarer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg syns det er uhøflig å begynne å bråke med og sette opp stilaser rundt huset (for å skifte tak) klokken 19.30, ETTER at jeg har sagt at det passer dårlig med en tur opp på skråloftet fordi vesla liksom skal sove nå.
![]() |
![]() |
#31 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg synes faktisk hun har et poeng. Når en tråd har utviklet seg så er det jo interessant å svare på den pågående diskuejonen og ikke alltid bare på hovedinnlegget. Ofte har det kommet til nye opplysninger som gjør at et svar etter kun å ha lest hovedinnlegget virker helt ute av kontekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å herregud, jeg å!! (og nå gjorde jeg det kanskje igjen..?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg er sikkert en av disse uhøflige menneskene. Er ikke helt sikker.
Der sliter jeg litt.
![]() |
#36 |
flisespikker
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg synes i utgangspunktet man bør lese hele tråden før man svarer, men det er klart det kommer an på hva slags tråd og hva slags svar det er. I alle fall ser det teit ut å begynne å krangle eller kjefte om noe tråden ikke handler om lenger, og som kanskje til og med har blitt oppklart eller tilbakevist siden det ble postet. Hvis HI spør etter en konkret opplysning, bør man jo sjekke om andre har svart før man gjør det selv - hvis HI spør etter andres erfaringer, kan man gjerne komme med dem uten å ha lest alle andres først. De lengste trådene har gjerne mutert flere ganger, og da er det stort sett greit å lese bare de siste 20-30 innleggene for å finne ut hva det er man diskuterer nå.
![]() |
#37 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Enig. Det kommer selvfølgelig an på hva tråden handler om og om HI eksplisitt spør om råd i en alvorlig sak, ville jeg muligens synes det er litt frekt å ikke svare, men selv i slike tilfeller kan trådene utvikle seg og leve sitt eget liv uten at det er uhøflig mot HI. Jeg er alltid lykkelig de få gangene jeg har klart å starte en tråd som blir både lang og avsport.
![]() |
#39 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg gjør nok sånn innimellom jeg også. Kanskje ganske ofte, til og med.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|