Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ratatouille

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 13:50   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ratatouille

Mor, far og barn (2 år) var på førpremiere på denne filmen i går. Ettersom det ikke er flust av barnefamilier på kino så er gleden stor hver gang det kommer en ny film. Denne var helt ok. Den var ikke skummel, som var bra for veslegutt. Det var til gjengjeld svært mye handling som gikk den vesle hus forbi. Det er jo ikke rart, ettersom filmen hadde syvårsgrense. Allikevel var det nok av småting som han gledet seg over, som at rotta spiste mye ost, at han surfet nedi kloakksystemet på ei bok og at han lugget Linguini i håret etc.

Uansett anbefaler jeg filmen, da den var litt morsom for oss voksne (ikke hysterisk morsom, vel å merke) og søt også for de minste barna. (Til sammenligning var vi på Shrek 3 for et par uker siden, og det var helt skrekkelig for småtten.)

Ellers må jeg slenge på en kommentar om at jeg savner flere kinofilmer myntete på de yngste barna. Flere filmer som Elias og kongeskipet, for eksempel.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.