|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Storforlangende?Jeg undervurderer de ansatte i barnehagen og forventer ikke at de skal sjekke noe som helst i sekken med mindre at de har fått beskjed om det
![]() |
#22 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storforlangende?Vi har ikke lånetøy, om barna trenger noe i løpet av dagen ringer vi foreldrene og de må komme med det. Klær er foreldrenes ansvar!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Storforlangende?
Så fordi du bruker en liten sekk, betyr det at alle andre gjør det også, ergo kan støvlene umulig være i sekken, det er altså ikke noe poeng i å sjekke. Hmmm. Fornuftig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Smugleser
|
![]() Sv: Storforlangende?Selvfølgelig er det foreldrenes ansvar at alt utstyr er med.
![]() |
#25 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med Sitron. Men hadde min datter sagt at vi hadde glemt støvlene, så hadde de ikke sjekket i sekken. Jeg synes egentlig ikke de trenger å gjøre det. Men har de ikke lånepar?!
![]() |
#26 |
Smugleser
|
Tydeligvis ikke. I hvertfall var de ikke på føttene til Andungen. Det er første gangen noe sånt har skjedd oss, så jeg vet ikke. (Og i løpet av det halvannet året han har gått der, har det vært 1 foreldremøte, og en halv foreldresamtale.)
![]() |
#27 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storforlangende?I dag kom veslejenta og jeg litt sent til barnehagen, og måtte gå etter gruppa til en lekeplass i nærheten, da de hadde gått på tur.
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Storforlangende?Jeg synes helt klart de burde sjekke sekken først, og sekundært ringt eller lånt. Å sende barna ut i joggesko i det iskalde regnet i går er helt uakseptabelt. Glemsomhet kan forekomme selv hos perfekte, travle foreldre, men det barnehagen har gjort synes jeg er en temmelig grov feilvurdering.
![]() |
#29 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Storforlangende?At de sendte ungen ut i regnvær i joggesko har jeg ikke sansen for, men om de ikke trodde de hadde noe valg så kan jeg forstå det.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette er jeg enig i.
![]() |
#31 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Storforlangende?Du er aldeles ikke storforlangende.
![]() |
|
|