Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg vil lage påll: Matcher undertøyet ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Bruker du matchende undertøy?
Ja, bh og truse matcher alltid 10 7,25%
Nei, jeg gir beng 62 44,93%
Noen ganger matcher det, andre ganger ikke 63 45,65%
Truse? Høh, slikt bruker jeg da ikke 1 0,72%
Bh? Den har jeg da brent for lengst 1 0,72%
Ha'kke du no' med 0 0%
Gidder ikke svare sjøl, men vil se hva de andre har svart 1 0,72%
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 10:09   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lage påll: Matcher undertøyet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har for det meste svart undertøy, så på den måten matcher det jo som oftest. Men jeg gir egentlig beng.

Samme her. Prøver iblant å matche litt hvis jeg skal pynte meg, da.

Gammel 28-09-07, 10:11   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før MÅTTE det matche, men siden jeg så at Carrie i Sex & the City ofte hadde ikke-matchende undertøy på seg, har jeg begynt å gi beng. (Ja, for Carrie og jeg har jo såååååå mye til felles )

En kollega av meg ha matchende sokker, truse og bh. Hun går heller i sandaler om vinteren enn å ha sokker som ikke matcher undertøyet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:22   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen matchende sett. Bruker kun bomullstruser, gjerne i artige farger og mønstre, mens BHene er litt mer eksklusivt. Så jeg gir beng.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:50   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg matchet da jeg var singel og da jeg var nettopp blitt sammen med mannen (som om han var interessert i å se meg MED undertøy på ) Nå har jeg for mye klær å vaske til at jeg gidder - men jeg glimter til.

Gammel 28-09-07, 12:08   #25
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*forter meg å se etter* Skal vi se...ehmm..nei det matcher ikke i dag heller.

Uff...svart lakkbh og hvite bomullstruser.

Jeg gir egentlig beng i om det matcher, men når jeg skal til gynekologen har jeg på meg matchene sexy sett. *deler*

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:11   #26
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lar geitene beite fritt, så jeg gir beng. (Også tror jeg ikke jeg har en eneste matchende BH ).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:20   #27
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker små, snertne bh'er, men MÅ ha komfortable og romslige underbukser: Pierre Roberts Hipster fra RIMI, for å opprettholde et normalt ganglag.
Så her mætsjer det absolutt ikke.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:25   #28
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Noen ganger matcher det, andre ganger ikke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:27   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender det matcher, men matchen er som oftest ikke planlagt. I dag er det sleten sloggi-bh, men ganske ny og smekker truse. Begge deler i svart.

Gammel 28-09-07, 12:33   #30
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg lar geitene beite fritt, så jeg gir beng. (Også tror jeg ikke jeg har en eneste matchende BH ).

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:56   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var nøye på dette før. Det var i et annet liv, virker det som.

Nå er jeg fornøyd om både bh og truse er i riktig størrelse.

Gammel 28-09-07, 13:08   #32
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nå er jeg fornøyd om både bh og truse er i riktig størrelse.

Det er vel der jeg også er, ja.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 14:46   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei det gjør det omtrent aldri. Bare ved spesielle anledninger.

Gammel 28-09-07, 14:46   #34
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper som regel sett når jeg handler undertøy (utenom mensentruser da), og matcher stort sett alltid.

Mannen ser meg jo i undertøy, og jeg vil gjerne ta meg bra ut for ham.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 15:09   #35
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en god del sett som matcher, men sånn til vanlig så er det sjelden jeg bruker dem sammen.

Gammel 28-09-07, 15:50   #36
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvis det er sett så bruker jeg både truse og BH, andre løse deler brukes litt hipp som happ.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 17:58   #37
Frantzen
Passiv

Standard

Det er sjelden. Meeget sjelden.
Gir i grunnen beng.

Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 18:02   #38
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da litt av en gjeng. Her pleier det å matche ja. Det er ikke særlig komplisert å få til, jeg har nemlig kun svart, hvitt og kremhvitt undertøy. Jeg bruker naturligvis lyst undertøy til lyse klær, men har ingen regel om mørk undertøy til mørke klær, med mindre undertøyet av en eller annen grunn skulle være synlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 18:46   #39
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Det er viktigere at undertøyet ikke synes under klærne.

Jeg har noen sett, men tenker mer på hva jeg har over undertøyet og derfor er det ikke ofte jeg har på meg matchende undertøy.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:54   #40
mami
Aktiv

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg pleier som regel aa kjope bh og truse sammen, saa her matcher det som regel ja

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.