|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvilke sko bruker du på jobben? | |||
| Joggesko |
|
15 | 24,59% |
| Sandaler |
|
20 | 32,79% |
| Crocs |
|
18 | 29,51% |
| Pensko |
|
14 | 22,95% |
| Annet: spesifiser |
|
13 | 21,31% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 61. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Er student, og når vi har skole er det alt mulig. Støvletter, joggesko, crocs, sandaler etc. Alt etter vær og humør. |
|
|
|
#22 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jeg sitter på kontor, så jeg bruker sko avhengig av været ute. Jeg pleier å ha 2-3 par sko liggende på kontoret slik at jeg på høst og vinter kan skifte.
|
|
|
#24 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?
Ja, selvsagt. Det er ikke "lov" å gå uten sokker på sykehuset der jeg jobber iværtfall.. ikke ville jeg gjort det heller. (men jeg har ikke sokker i sandaler på privaten altså...)
|
|
|
#26 |
|
både her og der
|
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?
Ja, bruker svarte sandaler med 3-4 cm hæl en del. Med sokker inni. De fleste buksene mine er for lange, så de dekker nesten hele foten. Heldigvis, for det ser litt harry ut. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jeg bruker støvletter til utendørsjobbing ved behov for pent antrekk. Til utendørsjobbing uten behov for pent antrekk brukes støvler, fjellsko eller andre sko. Til innendørsjobbing i pent antrekk bruker jeg sorte pensko. Til kontorjobbing brukes ofte sandaler eller crocs. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jobber på kontor. Bruker pensko når jeg har møter, men når jeg bare skal sitte inne på kontoret mitt har jeg gjerne sneakers eller joggesko.
|
|
|
#29 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Inne: Kun crocs...passer perfekt når man jobber i barnehage. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Kan bruke hva jeg vil og bruker for det meste gode pensko, noen ganger støvletter. Kan også bruke crocs. Har gjort det noen ganger.
|
|
|
#31 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jeg jobber i butikk og går hele dagen
|
|
|
|
#32 |
|
ræv med ører
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Akkurat nå bruker jeg Eccosko, fordi jeg må.
|
|
|
#33 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jeg jobber på kontor og har alltid minst 3 par innesko stående på jobben. Jeg skifter stort sett alltid fra de skoene jeg har på meg når jeg går til jobb, og må derfor ha sko som matcher uansett hva jeg har på meg. Ergo har jeg et par svarte, et par mørkebrune og et par lyse pensko med hæl. For tiden står det også et par svarte Crocs som brukes innimellom. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Hva er "pensko"? Ser for meg sorte lakksko med små hæler.
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jeg jobber i barnehage. Inne bruker jeg crocs, uten bruker jeg sandaler, joggesko, vinterstøvler eller gummistøvler, alt etter vær og føreforhold.
|
|
|
#38 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jeg jobber på kontor, så jeg velger sko som passer til klærne mine. Nå for tiden går det mye i støvletter/skoletter. Bruker ikke joggesko på jobb, men om sommeren bruker jeg gjerne sandaler. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?Jobber på kontor og går med litt pensko. Ikke noe sånn som stilett eller veldig høyt men alltid litt hel. Praktiske pensko. Eller de støvlettene jeg hadde på fra morgenen.
|
|
![]() |
|
|