Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilke sko bruker du på jobben?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvilke sko bruker du på jobben?
Joggesko 15 24,59%
Sandaler 20 32,79%
Crocs 18 29,51%
Pensko 14 22,95%
Annet: spesifiser 13 21,31%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 61. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 13:30   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvilke sko bruker du på jobben?

Er student, og når vi har skole er det alt mulig. Støvletter, joggesko, crocs, sandaler etc. Alt etter vær og humør.
Når vi er i praksis, eller jeg jobber i hjemmesykepleien, så bruker jeg crocs. Når jeg blir ferdig utdannet sykepleier om 1,5 år, så skal premien min være et par MBT sandaler.

Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 13:32   #22
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sitter på kontor, så jeg bruker sko avhengig av været ute. Jeg pleier å ha 2-3 par sko liggende på kontoret slik at jeg på høst og vinter kan skifte.

Gammel 29-09-07, 13:49   #23
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg jobber i barnehage og går stort sett i slippers, eventuelt tykke raggsokker om vinteren.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 13:50   #24
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har dere sokker i sandalene, da?

Ja, selvsagt. Det er ikke "lov" å gå uten sokker på sykehuset der jeg jobber iværtfall.. ikke ville jeg gjort det heller. (men jeg har ikke sokker i sandaler på privaten altså...)

Har Crocs men bruker de ikke der da jeg ikke får medisinrom-døra til å stå oppe (de er for myke til å klare å trå inn dørstopperen) bruker istedenfor spotec sandaler men ønsker meg MBT sandaler.

Gammel 29-09-07, 13:57   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Crocs, er sykepleier.

Gammel 29-09-07, 13:59   #26
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har dere sokker i sandalene, da?

Ja, bruker svarte sandaler med 3-4 cm hæl en del. Med sokker inni. De fleste buksene mine er for lange, så de dekker nesten hele foten. Heldigvis, for det ser litt harry ut. Kan ikke gå med Crocs, for jeg har ganske smale føtter.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 15:12   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker støvletter til utendørsjobbing ved behov for pent antrekk. Til utendørsjobbing uten behov for pent antrekk brukes støvler, fjellsko eller andre sko. Til innendørsjobbing i pent antrekk bruker jeg sorte pensko. Til kontorjobbing brukes ofte sandaler eller crocs.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 15:20   #28
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Jobber på kontor. Bruker pensko når jeg har møter, men når jeg bare skal sitte inne på kontoret mitt har jeg gjerne sneakers eller joggesko.
Har ett par pensko stående under skrivebordet til enhver tid, så hvis det plutselig blir uventet besøk kan jeg bare ta på meg de

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 15:37   #29
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Inne: Kun crocs...passer perfekt når man jobber i barnehage.
Ute: Støvler, joggesko, sandaler eller fjellsko - veldig væravhengig

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 15:45   #30
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kan bruke hva jeg vil og bruker for det meste gode pensko, noen ganger støvletter. Kan også bruke crocs. Har gjort det noen ganger.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 15:49   #31
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber i butikk og går hele dagen
Som regel har jeg enten Crocs eller Masaii sko.

Gammel 29-09-07, 18:07   #32
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå bruker jeg Eccosko, fordi jeg må.

Når jeg skal bytte jobb etterhvert satser jeg på at det går mest i pensko, eller joggesko. (Men de er gjerne såpass eksklusive at jeg regner dem for pensko )

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:00   #33
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobber på kontor og har alltid minst 3 par innesko stående på jobben. Jeg skifter stort sett alltid fra de skoene jeg har på meg når jeg går til jobb, og må derfor ha sko som matcher uansett hva jeg har på meg. Ergo har jeg et par svarte, et par mørkebrune og et par lyse pensko med hæl. For tiden står det også et par svarte Crocs som brukes innimellom.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:03   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er "pensko"? Ser for meg sorte lakksko med små hæler.

Jeg bruker støvletter eller skoletter. Alltid hæler. Om vinteren skifter jeg gjerne når jeg kommer inn.

NÅ bruker jeg bare MBT eller støvler eller joggesko, da. :trillepike:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:11   #35
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:24   #36
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva er "pensko"? Ser for meg sorte lakksko med små hæler.

Slike, omtrent?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:26   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber i barnehage. Inne bruker jeg crocs, uten bruker jeg sandaler, joggesko, vinterstøvler eller gummistøvler, alt etter vær og føreforhold.

Gammel 29-09-07, 19:40   #38
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber på kontor, så jeg velger sko som passer til klærne mine. Nå for tiden går det mye i støvletter/skoletter. Bruker ikke joggesko på jobb, men om sommeren bruker jeg gjerne sandaler.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:41   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Slike, omtrent?

Eller noe sånt:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:44   #40
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jobber på kontor og går med litt pensko. Ikke noe sånn som stilett eller veldig høyt men alltid litt hel. Praktiske pensko. Eller de støvlettene jeg hadde på fra morgenen.
Går aldri med joggesko på jobben.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.