|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Ufrivillig morsom årsplanJeg stusset også lenge over en formulering i ukeplanen til guttungen. Jeg tror det var vår tur, eller vår fest. Det tok lang tid før jeg skjønte hvem sin fest det var.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ufrivillig morsom årsplan
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ufrivillig morsom årsplanKorrigerer dere da? Jeg får fnatt om det er skrivefeil og sier glatt i fra. Forrige bhg til Iben hadde sånn tavle man skriver på med tusj. Jeg rettet flere ganger.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Oj! Den var spesiell! |
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ufrivillig morsom årsplanHos oss forkortes barnehage til bh og mye er selv-følgelig, foreldre-møte, ihvert-fall osv. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ufrivillig morsom årsplanLederen i minstens gamle bhg brukte utråpstegn etter stort sett hver setning. Man følte at man ble råbt ad når man leste hennes skriv.
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Ufrivillig morsom årsplanI gamleklassen til jentungen delte de barna opp, slik at de kunne være i mindre grupper. Synes DET hørtes litt groteskt ut, jeg, men jentungen kom stort sett hel hjem hver dag.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#32 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ufrivillig morsom årsplanI barnehagen til poden har de formingrom. Vel og merke så står det skrevet slik: |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|