|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: Små hull i klærne = mus??
Min teori er at møll flyr inn i klesskapet, spiser hull i klær samt setter til livs store mengder sokker (men bare en fra hvert par, møll er snille slik). Deretter går møllen inn i et puppestadie, hvor de nå er blitt store og myke, og ligner tilforlatelig på uformelige ullgensere. Etter noen ukers tid klekkes de ut til mange forskjellige typer klær som man aldri kan huske å ha kjøpt eller brukt. Sist redigert av torsk : 03-10-07 kl 15:17. Årsak: Småfeil funnet, skyldes sikkert elektroniske møll. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#5 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Små hull i klærne = mus??Møll lukter visst også litt gammelt. Husker min farmor la møllkuler i kleskapene sine. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Møllkulene lukter pøkk :erfart: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Små hull i klærne = mus??Jeg har ogsaa hört at det er vaskemaskinen. Naa har jeg faktisk glemt aa sjekke om det fortsatt blir hull i mine topper etter at vi fikk ny vaskemaskin. Det skjedde ofte för, men det rareste var egentlig at hullene hadde det med aa komme paa akkurat samme sted, saa jeg tror egentlig ikke at det kan ha vaert vaskemaskinen likevel. Tenkte paa belter, men det bruker jeg egentlig ikke saa ofte. Rart |
|
|
|
|
|
#9 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Små hull i klærne = mus??Tipper møll - det har vi hatt her i det siste. De har desverre forsynt seg av nøstebarnulla. Mener behandlet ull er insatt med noe som holder møllen borte - i hvert fall advarer Nøstebarn om at deres ull er spesielt utsatt og bør oppbevares i gjennomsiktig (møll liker mørke) tett plastikk. Det er møllarvene som lager hullene, tror jeg.
|
![]() |
|
|