|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: ER du redd for å reise med fly? | |||
Jeg er livredd og reiser aldri med fly. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 1,89% |
Jeg er livredd og unngår å reise med fly (færre enn 1 reise i året). |
15 | 9,43% |
Jeg er redd, men reiser med fly flere ganger i året. |
24 | 15,09% |
Jeg syns det er ubehagelig, men er ikke redd. |
38 | 23,90% |
Jeg liker å reise med fly. |
79 | 49,69% |
Jeg elsker å reise med fly og har eller skal ta flysertifikat. |
0 | 0% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg fikk helt plutselig flyskrekk ganske sent i livet og har det enda. Men jeg flyr hele tiden men blir ikke bedre, det er og forblir et rent helvete |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
<*(((<
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker å fly, det jeg ikke liker er flyplasser. Jeg flyr ikke oftere enn at jeg liker å ha vindusplass på internasjonale flyvninger, syns det er moro å titte ned på byen ved take-off og landing og filosofere over hva alle sammen driver med der nede på bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Har blitt det. Før var det å fly som å gå hjemme på mitt eget stuegulv, men noe har endret seg. Jeg elsker å oppholde meg i utlandet, og tvinger meg selv til å fly. På det verste har jeg startet å hyperventilere. For meg er take-off den verste biten, den tiden flyet er i luften og landingen er ingen problem for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg fikk også flyskrekk som voksen, eller jeg var i allefall over 25 år når det skjedde. Jeg prøver å overbevise meg selv om hvor lite sannsynlig det er at noe skjer, men jeg blir sittende å følge med på lyder og bevegelser i flyet.
![]() |
#26 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker ikke tanken paa hva som kan skje, men er ikke redd selv. Det er mer saann at jeg tenker paa det naar mannen min flyr. Det er verre, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg har ganske kraftig flyskrekk og har pleid å ta sovepiller og drikke. Det kunne jeg ikke når jeg fløy under graviditeten, og da var jeg merkverdig rolig. Nå har jeg faktisk ikke fløyet etter at glitterbarnet kom, så hvordan det føles nå vet jeg ikke.
![]() |
#30 |
Originala
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er slett ikke glad i å fly, men det har blitt litt bedre. Tidligere fikk jeg vondt i magen da jeg nærmet meg flyplassen, mens jeg bare er sur og hissig nå. Dessuten blir jeg ofte litt reisesyk, og det er litt ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er redd ja. Før fløy jeg minst en gang i året, og var ikke redd. Nå er det så sjeldent, tror det er derfor jeg er mer redd nå. Er 5 år siden jeg fløy sist....
![]() |
![]() |
#32 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?
Så redd som jeg er, så greier jeg ikke å forestille meg at noen er så uberørt av å fly
![]() |
#33 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#34 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Syns det er gøy å fly
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Livredd! Men gjør det likevel....piner meg gjennom det |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
inn i dimman
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg syns det er ganske gøy å reise med fly. Da jeg var barn reiste vi alltid med tog, så oppdaget fly først i tenårene.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Nei, har ikke flyskrekk, men kan bli flysyk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
🎈
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er ikke redd i det hele tatt for å fly, er mye reddere (dvs vetteskremt) for å kjøre bil. Det eneste jeg ikke liker med fly er at det er ekkelt om ørene "popper for" og så er det kjipt å være stor og måtte skvise seg ned i et trangt sete og føle at jeg er i veien for h*n i setet ved siden av
![]() |
#40 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker godt å fly, har ikke spor av flyskrekk og flyr skammelig mye.
![]() |
|
|