Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man støvsuger en edderkopp ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 22:22   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man støvsuger en edderkopp ...

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

De formerer seg selvsagt. Tenk så mye deilig mat det er inni der for en liten edderkopp. Varmt og godt er det sikkert også. Og så kommer det millioner av småedderkopper ut etterhvert. Derfor støvsuger jeg aldri edderkopper, og hadde jeg fått en inn i støvsugeren så hadde jeg kastet posen.

Vil du ha en rød prikk eller?

Gammel 04-10-07, 22:19   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

De kan vel ikke komme ut igjen av sentralstøvsugeren vel?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:20   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Takk Olympia, nå så jeg hva du hadde skrevet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:22   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

De kommer ikke ut av noen støvsugere. De DØØØR. Og hvis en av en million skulle overlevd, mirakuløst på lik linje med Jesus nærmest, så legger de i hvert fall ikke egg. De trenger optimale leveforhold: (les: for edderkopper er det fuktighet) for å kunne formere seg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 23:33   #5
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

De kommer ikke ut av noen støvsugere. De DØØØR. Og hvis en av en million skulle overlevd, mirakuløst på lik linje med Jesus nærmest, så legger de i hvert fall ikke egg. De trenger optimale leveforhold: (les: for edderkopper er det fuktighet) for å kunne formere seg.

Takker! Da skal jeg fortsatt ha støvsugeren i beredskap.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 23:38   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsøker så godt jeg kan å la være å ta livet av selv det minste kryp, men edderkopper - de dør, og det før jeg fjerner med med støvsugeren - enkelt og greit!

Gammel 05-10-07, 23:38   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Eddise kverkes uten dårlig samvittighet. Å støvsuge dem har jeg aldri turt, for jeg trodde de kunne komme ut igjen *grøss*

Store eddiser bæres ut. Tør ikke knerte de inne, i tilfelle de bærer på unger. *erfart*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:50   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Eddise kverkes uten dårlig samvittighet. Å støvsuge dem har jeg aldri turt, for jeg trodde de kunne komme ut igjen *grøss*

Store eddiser bæres ut. Tør ikke knerte de inne, i tilfelle de bærer på unger. *erfart*

Jeg hadde ikke bært ut, jeg hadde bært ut på badet og kasta i do. Bortsett fra at jeg ikke tør å ta i dem da. Gubben svisa en med foten engang, som hadde eggpose på ryggen. Jeg var ute å tok en røyk, og løp inn og henta ham. Hadde helt angst for at eddissen skulle komme inn og oppdra ungene under senga mi.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:54   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Bært i do? Er du gal...

Enn om eddisen kan svømme, og kommer tilbake i doen, når du sitter der...

Gammel 05-10-07, 23:58   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Bært i do? Er du gal...

Enn om eddisen kan svømme, og kommer tilbake i doen, når du sitter der...

Man slenger en liten haug dopapir oppå, og trekker ned. Vips: Eddis lost at sea! Bærer du den ut legger den jo fra seg ungene, og da kan jo ungene krype inn i huset igjen... :angst:

Gammel 06-10-07, 00:02   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Man slenger en liten haug dopapir oppå, og trekker ned. Vips: Eddis lost at sea! Bærer du den ut legger den jo fra seg ungene, og da kan jo ungene krype inn i huset igjen... :angst:

Neida, de er ikke lost at sea. De svømmer nok tilbake for å ta deg

Gammel 06-10-07, 00:03   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Neida, de er ikke lost at sea. De svømmer nok tilbake for å ta deg

Det gjør de aldeles ikke!

Dessuten er vi ikke så veldig plaget med edderkopper. Tre katter i hus har sine fordeler.

Gammel 06-10-07, 01:38   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Som regel, om jeg ikke støvsuger dem, skviser jeg dem med en stor klase med dopapir, og skynder meg å kaste dem i do.

Gammel 06-10-07, 15:41   #14
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det hender jeg tar edderkopper med støvsugeren, men som regel blir de høflig skysset ut på trappa der de får stå og fryse sammen med dørselgere. Insekter er det derimot sjelden jeg støvsuger. Det blir for det meste døde fluer.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 01:33   #15
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Hvorfor i helvete forvillet jeg meg inn i denne tråden?!!

Løper ut før det er for sent og jeg har lest alt dette ekle greiene....

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.