Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 15:15   #21
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!??

Hyggelig tråd
Jeg er glad for at
jeg har verdens beste venninner som jeg var på kafe med for lenge i går kveld, (trett i dag, men det er verdt det)
lillebror sov i hele natt
det er fredag
det er fint vær
jeg kommer hjem til nyvasket hus
har hatt en fin dag på jobben

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:16   #22
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barna

Gammel 05-10-07, 15:23   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

At kjøkkene som har stått i stuen hele uken skal bli ferdig i løpet av dagen sånn at vi endelig kan lage mat igjen. (vannlekasje)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:19   #24
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott at denne tråden kom i dag, for dagen har vært super!

1.Den startet med at jeg etter å ha lekt detektiv i 8 mnd endelig fikk tak i en klient og til alt overmål fikk gjort en avtale med vedkommende i tilegg.

2.Etter jobb har jeg hatt en skikkelig bra treningsøkt

3.Da jeg kom hjem hadde sambo revet nesten hele kjøkkenet og i løpet av noen dager har vi et flunkende nytt og fint kjøkken

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:21   #25
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er glad for at ungene har sovet seg gjennom stort sett hele natte.
Jeg synes det er kjekt å være på skolen!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:22   #26
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør det glad IDAG!??

Jeg skal ut å drikke vin med jobben i dag.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:22   #27
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blitt ferdig med en oblig som var vanskelig og Poden som hoppet mot meg da jeg hentet han i barnehagen etterpå.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:23   #28
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

-i dag får mellombror reise alene til onkelen sin.(Vi har fulgt han halve veien med båten, og storesøs følger han resten) .Jeg unner han en helg med besøk i badeland,pizzrestaurant og litt luksus, bare han og ikke lillesøster.

-glad det er fredag, huset ryddet, ost,kjeks og vin med min mann i kveld.

-været er nydlig, og følelsen god av å ha fått ryddet ute rundt huset.

-en venninne av meg har endlig fått seg bil, etter 12 år uten. Jeg unner hun det av hele mitt hjerte.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:05   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

- Hyggelig kaffebesøk hos kollega på Vålerenga med 9 dager gammel baby
- etterfulgt av spasertur hjem i nydelig høstvær
- og deretter rundstykkesetting og kjøttbollekoking
- og nå har mann og barn kommet blide hjem og legger puslespill mens jeg skal lage tomatsuppe til kjøttbollene
- og dessuten er det helg

Gammel 05-10-07, 17:08   #30
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Noe så materialistisk som prøvekolleksjonssalg i klesbutikken. Og at dama i butikken sa at jeg var slank og at jeg smatt inn i str 38 for første gang.

Søren det salget hadde jeg glemt ut. Kanskje noe igjen i morgen.

Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i dag. LIlle-mandarin er syk, og jeg har vært på jobb. Hun og pappaen har vært hjemme. Planene våre for helgen gikk i vasken. Men ok. Jeg må jo finne noe positivt i en sånn positiv tråd:

I dag er jeg glad for:

* at solen skinner
* at jeg har handlet inne deilige ingredienser til en sopprisotto som jeg skal lage i kveld eller i morgen.
* og jeg har en hvit kokesjokolade som ligger i skuffen og venter.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:08   #31
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

• Det er helg
  • Kvartalsrapporteringen er unnagjort og jeg fikset det (har gruet meg til det i flere måneder)
  • Jeg kom hjem til en strålende blid gutt som jeg bare har sett 2 timer siden tirsdag.
  • Det er SOL!
  • Det var forskudd på Fredda'n i går kveld
  • Idol og snop i kveld
Jepp, er i ganske godt humør nå .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:11   #32
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sol, det er vakker fargesprakende høst, jeg har vært opplagt til å tørke støv på rommet til storebror, jeg har kost meg med begge ungene i dag, jeg har ikke lengre sjokoladesug (slutter).

Jeg er også glad over morsomme samtaler med storebor som feks denne.
S: Jeg vil så gjerne gå ut nå, jeg kan ta på meg jakke altså.
M: Nei, du får ikke gå ut, du er litt syk, så jeg vil du skal holde deg inne.
S: Jammen, jeg ER ikke syk altså! Tempererraturen min var jo ikke feber.
M: Nei, den var nesten feber, og det betyr ikke at du ikke er frisk om du ikke har feber.
S: Jeg er ikke syk.
M: Det er vel derfor du ligger å gråter om nettene også da.
S: Jammen, mamma, det er fordi jeg har mareritt.
M: Javel, hva du drømmer da?
S: Jeg drømmer om ull på en sokk.
M? ( ) Javeeel?
S: Ja, bare sånne drømmer som jeg ikke vil ha, det er ikke om leker og sånn, leker fra butikk som jeg kan kjøpe.

Slike samtaler gjør virkelig dagen.

Og så er jeg glad for at jeg har en sånn super mann, og så er jeg blitt glad for klemmer av mann og begge barna, for fotmassasje, for fyr på peisen etter å ha gjennomluftet, for at vi skal kose oss med fårikål etter ungene har lagt seg i kveld.

Gammel 05-10-07, 17:18   #33
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig litt sliten og grinete i dag og ikke så veldig glad. Jeg svarer i morgen i stedet tror jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:20   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i godt humør i dag fordi:

- kusina mi har fått ei jente og det står bra til med dem
- det er helg
- sola skinner
- jeg slo min personlige rekord på sykkelturen hjem med 2 minutter
- jeg har superhyggelige kollegaer
- jeg trives så godt i hverdagen nå når vi endelig har fått barn

Gammel 05-10-07, 17:24   #35
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er glad i dag fordi:

- Jeg bor i verdens beste nabolag!

-Vi skal feire bursdagene til to skjønne snupper i helgen!

-Det er fredag!

-Solen skinner!

Gammel 05-10-07, 17:24   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forresten uendelig glad for å ha minde foreldre i nærheten. Sånn at Hannah både kan krype opp i bestemor og bestefar sitt fang når hun har lyst
Det er deilig å ha familie i nærheten !

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:35   #37
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

En skikkelig god-tråd.

Jeg er glad i dag fordi dagen begynte så flott med først storebror krypende opp i senga. Etter et kvarter kom lillebror etter, og begge var i strålende humør og vi fikk masse kos.

Jeg har vært på italienskkurs i dag.

Mannen er i ferd med å få en drøm oppfylt, og jeg er kjempeglad på hans (og våre) vegne.

Gammel 05-10-07, 17:42   #38
Left
Passiv

Standard

Jeg er veldig glad for at jeg har friske og raske barn.

Jeg er glad for at sambo kom hjem i går kveld, og i dag sto opp med unger, samt lagde kaffe til jeg.

Jeg er glad for at han fulgte dem i barnehagen.

Jeg er glad for at jeg fikk stelle meg i ro og fred - lang varm dusj - deilig.

Jeg er glad for at de går i verdens beste barnehage (i plommas målestokk)

Jeg er glad for at det er sol, og deilig, klart høstvær.

Jeg er veldig veldig glad for at jeg er sykepleierstudent, og får lov til å gjøre det jeg liker aller best hver eneste dag.

Jeg er glad for at jeg skal ut i praksis snart, og kan få prøve ut i praksis alt vi har terpet på siden vi begynte for litt over et år siden.

Jeg er glad for at storebror og pappa har en "guttedag" i dag - han er med pappa på jobb i traileren.

Jeg har VELDIG mange ting jeg er glad for kjenner jeg - kunne ha ramset i det uendelig akkurat i dag tror jeg

Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:49   #39
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi det er fredag og jeg og Vesla skal kose oss med kiwi, epler, Norge rundt og Idol.

Og ikke minst fordi jeg skal på Oktoberblues bluesfestival i morgen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:54   #40
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

At min kjære har bursdag og at han fått masse fint i fra oss! Det er gøy å gjøre mannen sin glad!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.