|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveldsunderholdning i London?
Jeg vil bare bidra med å si at du har gått glipp av en höydare.
|
|
|
#3 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?Jeg bare elsker Les Miserables. Har sett den mange ganger og kan bare anbefale alle å se den |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?Hairspray er en skikkelig gladmusikal!
|
|
|
#5 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveldsunderholdning i London?Vet ikke om den går lenger, men: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?Vi kjøpte bill.til chicago samme dag,i denne boden,til halv pris. Satt på 3 rad og fekk virkelig nyte Kelly Osbourne |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?We Will Rock You er bare helt konge, særlig hvis du digger Queen som meg. |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må bare signere denne!!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?Hvis dere ikke har sett The Mouse Trap, så er jo den litt morsom å ha vært på da.
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?Da er teaterbillletter i boks. Mannen fikk velge og valgte "Swimming with sharks". En thriller med Christian Slater visstnok. Hørtes ikke helt meg ut, men jeg får velge musical. Hairspray ser passe jentete ut - prisene på "We will rock you" så ganske sinnsvake ut? Kanskje jeg ser på feil sted? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kveldsunderholdning i London?Det er en 1/2 pris booth, på Leichester Square, der selger de usolgte billetter til dagens show - det er lange køer, men stort sett alltid mulig å få tak i billetter. Ellers er det greti å kjøpe på teatrene - der får du se hvilke plasser de har til overs, og mange av teatrene ligger innenfor et ganske greit område.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Det er den eg linker til. Fatter ikkje at fleire benytter seg av det. Tross alt nesten 30 pund å spare. Ganske masse peng. Og det er en god del å velge mellom |
|
![]() |
|
|