|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Jeg er rett og slett drittlei alt, og dermed sur.....
![]() |
#22 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Jeg er sur på kroppen min som setter begrensninger i hva jeg ønsker å gjøre. Sur på smerter som river og sliter i kroppen, sur på at alt jeg gjør setter igang et smerthelvete, men ellers er jeg blid.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Jeg er sur i dag, faktisk. |
![]() |
![]() |
#26 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?sier bare en ting.. Mannen min..
![]() |
#27 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?At jeg har skoleting hengende over men KONSTANT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Bussen var 10 minutter forsinket til jobben i dag tidlig og det var kalt, minus 2 grader. Og tror dere den fjotten av en buss sjåfør hadde vett å skru på litt varme i bussen? Nei da, så der satt jeg og frøs på bussen. Så det var den starten på dagen.
![]() |
#29 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Jeg er sur for at læringsplattformen vi bruker på jobb ikke gjør som jeg sier når alt jeg har gjort er helt etter boka og de man kan spørre høyere opp i etaten aldri tar telefonen og bruker over to uker på å svare på en mail.
![]() |
#30 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Har snorkemann jeg også, så full sympati på det.
![]() |
#31 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Det pissregner, og værmeldingen sier kulde og snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Jeg får eksamenskarakteren min i dag - og Hit/Arena har systemvedlikehold, så sidene er nede og jeg får ikke sjekket karakteren min!
![]() |
#34 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Bihuler som trøbler og trøbler og trøbler.... Ikke helt bihule betennelse ikke helt bra, bare nesten dårlig og nesten frisk. Ikke fått trent på en måned nå og jeg hadde akkurat komt i gang for fullt og rukket og få litt fastere armer og ben... Nå er jeg ikke fullt så fast i fisken og trøstespiser smågodt og ser at Lyn tar innpå Brann
![]() |
#35 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Vi har fått vite i dag (!) at neste uke skal vi betale to måneders depositum + månedsbetaling i snuppa sin barnehage. Det vil si hele 2394 euro skal ut på samme måned. De har ikke skrevet noe om dette tidligere, og jeg synes det er lovlig sent å komme med det under en måned før snuppa skal begynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?Jeg hoster og hoster og hoster. Det er ikke noe gøy i det hele tatt, og jeg er møkklei av å være småsyk til stadighet.
![]() |
#40 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør deg SUR idag?
Herrejesus, det er mye penger.
![]() |
|
|