Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Oppgave for min datter ... småhaster litt. Trenger input

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 01:06   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt. Trenger input

Siden oppgaven skal skrives ferdig i morgen ville jeg benyttet den raske metoden:

- studer innholdsfortegnelsen i pensumboken og bygg opp et rammeverk for oppgaven på bakgrunnav dette.
-les sammendraget for hvert kapittel og relater dette til markedet for jeans og dytt så inn et avsnitt om hvert punkt i rammeverket for oppgaven.
-hvis det ikke er tid til de to forrige punktene ville jeg tatt den enda raskere metoden og bygd oppgaven rundt de fire P-ene (er det ikke slike huskeregler på samme forbokstav BI elsker da ?) Price, Place, Promotion og PR
- jeg ville begynt med å segmentere markedet; segmentet vil kanskje legge føringer på hvordan jeansene skal skaffes til veie (fremstille selv eller ta agentur på allerede eksisterende merke fra utlandet), skal det bygges opp et helt nytt merke på jeans eller skal det være en linjeutvidelse fra en eksisterende, sterk merkevare; Odd Molly jeans for eksempel.
-Hva er distribusjonsstrategi; skal det satses på nisjebutikker eller selge inn merket til kjedebutikkene.
-hva er prisstrategi?
-hvordan skal merket gjøres kjent (PR)

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 07:58   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for alle innnspill
Det er nettopp det at det er litt tungt, og litt vanskelig da dette er aller første gang for alle tre jentene
Alle tre er bare 19 år og skriver slik oppgave for første gang, og står litt i stampe.
De har jobbet med den en stund, og skal sy alt de har fordelt mellom seg imorgen

Hun har lest pensum og vel så det, men trengte andre innspill og vinklinger

Jeg har selv skrevet diverse oppgaver , en del år eldre enn henne var jeg, og litt tungt var det innimellom

Hun er veldig glad for alle innspill og jeg skulle hilse og si tusen tusen takk

Gammel 09-10-07, 15:25   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

bygd oppgaven rundt de fire P-ene (er det ikke slike huskeregler på samme forbokstav BI elsker da ?) Price, Place, Promotion og PR

De 4 P'ene står for Price, Place, Promotion og Product, ikke PR. PR står for Public Relations, ikke "hvordan gjøre merket kjent". Det er markedsføring, og PR kan være/er en del av dette.
De 4 P'ene er markedsføringsmiksen, alt som må være på plass for å drive markedsføring.

Sist redigert av Tallulah : 09-10-07 kl 15:38.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.