Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vil du vise frem ditt kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 19:17   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?

(bildene er et år gamle nå, men men.. ikke så store endringer)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:38   #22
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er kjøkkenet vårt. Jeg har innredet det selv, og er spesielt fornøyd med å ha funnet gardiner som matcher teppet.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:40   #23
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Her er kjøkkenet vårt. Jeg har innredet det selv, og er spesielt fornøyd med å ha funnet gardiner som matcher teppet.

Lekkert!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:50   #24
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Lekkert!

Nydelige gardiner.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:52   #25
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

(bildene er et år gamle nå, men men.. ikke så store endringer)

Så deilig det må være med et stort kjøkken. Den glassplata bak komfyren. Er det noe dere har gått tilskjært hos en glassmester?
Vurderer andre ting en flis.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:55   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er kjøkkenet med fliser... - godt brukt

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:59   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Så deilig det må være med et stort kjøkken. Den glassplata bak komfyren. Er det noe dere har gått tilskjært hos en glassmester?
Vurderer andre ting en flis.

Akkurat den der er ei glassrute (bilrute?) mannen min hadde, som vi fikk skjært til ja.
Vi levert den inn hos noen som lager vindu og sånn, så skjærte de

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:00   #28
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig mange lekkre kjøkkene her ja!

Fikk nesten lyst å ta bildet av våres og legge ut. Men jeg våger ikke. Har aldri gjort sånt før... er heller ikke ferdig helt med kjøkkene.. så kanskje etter vi har lagt til fliser og slikt!

Gammel 09-10-07, 23:19   #29
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Tusen takk Line Og det er og blir bare så rålekkert. Flink har du vært.
Regner med invitasjon på noe godt eller et glass vin på kjøkkenet om jeg er på dine trakter.

Det blir begge deler om du kommer, vennen.

Og tusen takk. Moro med skryt. Alltid.

Gammel 09-10-07, 23:24   #30
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Vi fant fliser i dag! Dæven, de var fine! Og bilde kommer. En eller annen gang.

Gammel 09-10-07, 23:44   #31
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm, tror jeg må rydde først, var planen det idag, men våknet med omgangsyke...
Så kjøkkenet får pent vente.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 23:56   #32
Left
Passiv

Standard

Åh - AKKURAT sånn vil jeg ha det også!!! Det var bra kult!
Dere skulle sett kjøkkenet i huset vi arvet - før vi tok en kjapp runde med malekosten. Rosa vegger og turkise vegger. Lekkert.

Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 00:50   #33
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Hmm, tror jeg må rydde først, var planen det idag, men våknet med omgangsyke...
Så kjøkkenet får pent vente.

Og jeg viser frem et halvferdig ett?

Gammel 10-10-07, 01:00   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker spesielt det gule lyset i taket. Jeg legger også merke til at du har vaskemaskin og trommel på kjøkkenet. Tromler du klærne, ditt miljøsvin?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 02:29   #35
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Må dere se bort i fra rotet her da

Og det er ikke helt feridg enda, har en samboer som er veldig treg..
Mangler litt bak vasken og slikt, for å si det fint

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 02:32   #36
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

fikk også med meg nå at du ønsket bildet av hvite kjøkkenløsninger

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 09:10   #37
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Liker spesielt det gule lyset i taket. Jeg legger også merke til at du har vaskemaskin og trommel på kjøkkenet. Tromler du klærne, ditt miljøsvin?

Selvsagt. Tromler dem ofte en gang ekstra like før jeg skal ta dem på meg, for det er så deilig å ta på seg varme klær. Jeg tror ikke noe på det der med å spare strøm, jeg har brukt masse strøm i mange år og det har gått fint med meg.

Til mitt miljøforsvar så har jeg ikke oppvaskmaskin, nei her går det utelukkende i engangs!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 09:19   #38
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Digresjon; jeg ble veldig nysgjerrig på vinskapet ditt, Veronal. Kan du fortelle litt mer om det? Merke, pris, om du er fornøyd med det etc.

:vil ha vinskap:

Vinskapet vårt kjøpte vi som demomodell til 8000 på Elkjøp i 2001. Det er et Gramskap. Er veldig fornøyd med skapet, bortsett fra at innredningen kunne basert seg mer på tetteste kulepakning. Det var opprinnelig plass til 55 flasker. Vi kastet ut innredningen (sånn med spor til flasker) og laget våre egne hyller og har stablet skapet fullt. Skapet er nå helt fullt med 130 flasker.

Vi skal utvide med 1 skap til og da kommer vi til å legge vekt på at hyllene er egnet til å stable mange flasker inn.

Gammel 10-10-07, 10:07   #39
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vårt. Det mangler fortsatt alu-plater over benk og diverse foringer. Og håndtakene er byttet ut. Fra stål til alu.

Gammel 13-10-07, 12:54   #40
annej
Nybegynner

annej sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Gjøvik
annej har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her er bilder fra mitt kjøkken Ikke helt ferdig, men nesten

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.