|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdel
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelHer var det først mot klokka, så med klokka etter jeg hadde lest teksten og deretter tilbake til mot klokka!
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelHun snurret mot klokken, men så så jeg på teksten og etter det vil hun ikke snu. Nå snurrer hun med klokken. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Javel
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelHer snurrer hun med klokken, klarte å få henne til å snu et par sekund, men så var hun tilbake med klokken. Rare greier.
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelHun snurrer mot klokken hele tiden.
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelMed klokka hele tiden.
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Jeg er enig i at det er tilfellet med spiraler. Men det er vel forårsaket av optiske illusjoner? Det finnes jo en rekke eksempler på bilder man kan se på forskjellige måter avhengige av fokus. I og med at dette er et eksempel på en figur som snurrer rundt sin egen akse så har jeg vanskelig for å tro at det er noe ved dette man har mulighet til å påvirke ved å "bytte" hjernehalvdel. Jeg tror derfor fortsatt at dette er programering. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Det var jeg heller ikke uenig i. Jeg bare påpekte at jeg ikke trodde det hadde noe med hjernehalvdeler å gjøre, hvis det var en optisk illusjon.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelMed klokka, og ikke pokker om den snur.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelDæven, hun snudde i noen få sekunder! Men det var bare hvis jeg ikke så på henne, men så på teksten ved siden av bildet med ett øye lukket, slik at jeg bare så henne i øyekroken. DA snudde hun en bitteliten stund.
|
|
|
#15 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn var det her også |
|
|
|
|
|
#17 |
|
villende
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelSånn. Nå har Kaskis og jeg testet det ut. Vi har sett nøyaktig det samme, til og med at damen såvidt begynte å snurre mot klokken før hun så snurret med klokken. Man kan altså IKKE påvirke hvilken vei man ser henne snurre. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Jeg vil bekrefte dette. Vi så akkurat det samme. |
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelJeg har vært inne på linken flere ganger og ser nøyaktig det samme hver eneste gang. Hvorfor ser andre annet enn meg om man ikke kan påvirke henne?
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Jeg ville tippe det er fordi siden legger igjen en cookie på maskinen din som forteller den hvordan figuren skal oppføre seg, uten at jeg har nok teknisk innsikt til å være sikker på at det er det som skjer. |
|
|
|
![]() |
|
|