|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Introvert og ekstrovertJeg er alene stort sett hele uken, med unntak av barn da - men de legger seg jo kl 19.30 - så har mange timer alene hver eneste dag. |
![]() |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Introvert og ekstrovert
Jeg liker også godt å ha kvelder for meg selv, men en av fordelene med en skikkelig introvert mann er jo blant annet at han aldri går meg på nervene eller er slitsom å ha rundt seg, men bruker mye tid på sine egne ting.
![]() |
#23 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Introvert og ekstrovertJeg elsker å være ute blandt folk, jeg elsker å sosialisere meg, men jeg setter stor pris på kvelder hjemme alene med mann på jobb og barn i seng.
![]() |
#24 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Introvert og ekstrovertEtter å ha prøvd meg som hjemmestudent 15 mil borte fra universitetsmiljøet og andre kollegaer har jeg fått bekreftet at jeg i stor grad er ekstrovert som preferanse for hvor jeg henter energi. Er for eksempel glad for at jeg karret meg på klubb i går, og føler meg bedre etter noen timer med slarv og skravling enn om jeg hadde vært fornuftig og holdt meg hjemme.
![]() |
#25 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
Hei, |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Introvert og ekstrovert..og nå ser jeg at tråden er fra 2007.... jaja!! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
flisespikker
|
![]() Sv: Introvert og ekstrovertDet er helt i orden - velkommen hit!
![]() |
#28 |
kamerat
|
![]() Sv: Introvert og ekstrovertIntroverter kan jo noen ganger bruke litt tid på å komme fram til en konklusjon som de er villige til å dele med andre. Fem år er sikkert ikke uhørt.
![]() |
#30 |
Nybegynner
![]() |
Jøss, dere er her! Så fantastisk! Takk for boktips |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|