|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du linker til eller bilder av tøffe eller flotte funkishus?Furu er ganske typisk for en viss type norske funkishus fra sekstitallet, og er endel av stilen. Jeg må innrømme at jeg ikke ville bytte treverk, men jeg er litt over middels normalt opptatt av å bevare hus sin identitet og stilart.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du linker til eller bilder av tøffe eller flotte funkishus?
Gulnet og lakket furu er absolutt ikke pent, syns vi, spesielt ikke når det veldig lett blir hull og merker i det da det er et veldig mykt treslag. Ja, det er det som er vanskelig; å beholde husets preg, men enda få det praktisk og slik man selv liker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du linker til eller bilder av tøffe eller flotte funkishus?
Nei, akkurat det med at det er lite praktisk skjønner jeg veldig godt. Jeg har bare sett så mange eksempler på totalødeleggelse av funkishus, spesielt på nittitallet når alt skulle være koslig. Folk har pusset opp og fjernet alle spor av at det i det hele tatt er et funkishus, og det syns jeg er trist. Jeg vet at dere ikke er sånn, altå!
![]() |
#24 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du linker til eller bilder på tøffe eller flotte funkishus?
Jeg drømmer også om et hus med store høye flater og masse glass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du linker til eller bilder av tøffe eller flotte funkishus?Oi, huset deres så jo svært ut i utgangspunktet.
![]() |
#26 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du linker til eller bilder av tøffe eller flotte funkishus?Hvis jeg skulle komme med forslag ville det være å få inn lys med mer vinduer. Det vil kunne lette inntrykket både ute og inne.
![]() |
|
|