Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ting jeg har fått i håret i dag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 22:44   #21
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting jeg har fått i håret i dag

Du slapp da unna spy.. Det var det andre som fikk i håret i dag ..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:48   #22
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ah, da er gangen vasket og brødene snart i ovnen. Nå skal jeg bare drikke litt belønningsvin før jeg syr i nye knapper i storesøsters parkdress, lapper litt klær og stopper noen sokker. Så er det en runde i byen for å dele ut mat til de hjemløse, før jeg drar hjem for å dele med null og finne en kur mot kreft. Kanskje blir det tid til en liten lur før jeg går på skiftet som frivillig nattevakt på barneinstitusjonen også. :pusse glorien:

Det er kanskje lett å miste litt oversikten når man sitter og drikker vin midt i en haug med klesvask?

Jeg kan ellers melde om babybading underveis i middagslaginga i dag, pga. utagerende ryggbæsj. Men du var vel opptatt med viktigere ting på den tiden.

Men det er fint med nybakte brød, altså!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:52   #23
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:03   #24
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Det er kanskje lett å miste litt oversikten når man sitter og drikker vin midt i en haug med klesvask?

Jeg kan ellers melde om babybading underveis i middagslaginga i dag, pga. utagerende ryggbæsj. Men du var vel opptatt med viktigere ting på den tiden.

Men det er fint med nybakte brød, altså!

Sånn, nå ble innlegget ditt mye bedre. (Jammen bra det ikke er bilder i denne tråden.
:skule bort på klesvaskhaug:)

Sist redigert av torsk : 16-10-07 kl 23:20. Årsak: [noparse]
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:14   #25
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Regner med det er din kones hverdag du har ramset opp i dag (mens du har sittet her og kost deg på FP)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:21   #26
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Regner med det er din kones hverdag du har ramset opp i dag (mens du har sittet her og kost deg på FP)

Neste gang skal jeg prøve å la være å slomse sånn med malingen, brøddeigen og grøten.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:40   #27
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Neste gang skal jeg prøve å la være å slomse sånn med malingen, brøddeigen og grøten.

Den kan vi skylde på Torsk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 08:00   #28
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og mens vi er ikke på glorier, kan du kanskje svare på 5åringen min sitt spørsmål: Du .....hva bruker egentlig englene glorien til?

Gammel 17-10-07, 10:44   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Og mens vi er ikke på glorier, kan du kanskje svare på 5åringen min sitt spørsmål: Du .....hva bruker egentlig englene glorien til?

Det er vel åpenbart! Frisbee, så klart.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 10:48   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

lapper litt klær og stopper noen sokker.

Bedriver du bigami?!
Har du flere sokker på en gang?

Gammel 17-10-07, 11:32   #31
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen dager er spesielle på sin måte, i dag er det tydeligvis "få klisj i håret"-dagen. Hittil har jeg følgende på listen:

- Oljemaling. Ikke lurt å børste luggen bort fra øynene når man har fersk, hvit oljemaling på hendene.
- Grøt. Ikke lurt å børste luggen bort fra øynene når man har fått påført masse deilig babygrøt på hendene under mating av vilter og trøtt baby.
- Brøddeig. Ikke lurt å børste luggen bort fra øynene når man har fersk brøddeig på hendene.

Hva vil kvelden bringe? Jeg skriver jo bare her for å skyve gangvasken enda litt foran meg, så jeg har jo en mistanke. Dovask er uaktuelt, og jeg priser meg lykkelig over at Sokk har tatt bæsjebleiene i dag!

Ser for meg Cameron Diaz i "Alle elsker mary".

Du har ikke kommet så langt enda?

Gammel 17-10-07, 12:26   #32
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Bedriver du bigami?!
Har du flere sokker på en gang?

Ventet på at noen skulle komme drassende med kofferten sin. Ikke uventet hvem det ble, gitt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 12:46   #33
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ser for meg Cameron Diaz i "Alle elsker mary".

Du har ikke kommet så langt enda?

Filmen gikk på TV her forleden, og var det første jeg tenkte på også.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.