Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ting jeg har fått i håret i dag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 13:26   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting jeg har fått i håret i dag

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Bedriver du bigami?!
Har du flere sokker på en gang?

Ventet på at noen skulle komme drassende med kofferten sin. Ikke uventet hvem det ble, gitt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:38   #2
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Gloriepussing er hardt arbeid

Gammel 17-10-07, 12:32   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Noen dager er spesielle på sin måte, i dag er det tydeligvis "få klisj i håret"-dagen. Hittil har jeg følgende på listen:

- Oljemaling. Ikke lurt å børste luggen bort fra øynene når man har fersk, hvit oljemaling på hendene.
- Grøt. Ikke lurt å børste luggen bort fra øynene når man har fått påført masse deilig babygrøt på hendene under mating av vilter og trøtt baby.
- Brøddeig. Ikke lurt å børste luggen bort fra øynene når man har fersk brøddeig på hendene.

Hva vil kvelden bringe? Jeg skriver jo bare her for å skyve gangvasken enda litt foran meg, så jeg har jo en mistanke. Dovask er uaktuelt, og jeg priser meg lykkelig over at Sokk har tatt bæsjebleiene i dag!

Ser for meg Cameron Diaz i "Alle elsker mary".

Du har ikke kommet så langt enda?

Gammel 17-10-07, 13:46   #4
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ser for meg Cameron Diaz i "Alle elsker mary".

Du har ikke kommet så langt enda?

Filmen gikk på TV her forleden, og var det første jeg tenkte på også.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.