|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du med på å gi et større beløp til tv-aksjonen i år? | |||
Ja, jeg skal gi over 500 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 5,30% |
Ja, jeg skal gi 200-500 kr |
80 | 60,61% |
Jeg skal gi 100-200 kr |
28 | 21,21% |
Jeg skal gi under 100 kr |
15 | 11,36% |
Nei, jeg skal ikke gi noe |
2 | 1,52% |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Nei jeg skal ikke gi noe siden det ikke er TV-aksjon her. Hadde det vært det hadde jeg gitt under 100 kroner.
![]() |
#22 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Stemte 100-200, men ser jeg skulle trykket på 200-500. Gir en 200 lapp + det vi har av småpenger i huset. A synes det er veldig fint å få hjelpe til så småpengene er hans jobb
![]() |
#23 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?
![]() |
#24 |
Leser
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Fikk egentlig ikke helt med meg om du spurt hva vi ga generelt, eller om det var denne spesifikke aksjonen du lurte på?
![]() |
#25 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg klarer aldri å ha kontanter og bruker derfor å ringe givertelefonen. Ringer en gang og gir det beløpet som de har stilt inn. Vet ikke helt hvor mye det er. Regner med at det er 100 kr, og for å være ærlig har jeg ikke råd til å gi mer, dessverre.
![]() |
#27 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi har allerede gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Det var ganske kult gjort. Om enn var de litt kjipe på størrelsen på 40-årsgaven.
![]() |
#29 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, klart man ikke kan det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
One of These Days
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Så kult gjort! Vi pleier å gi 500,-kr til bøssebærere på døra i tillegg til at vi støtter gjennom telefonen og ved å kjøpe produkter som gir inntektene til tv-aksjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi gir 500,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Har sendt 500 kr. i dag, og gir nok et par hundre kroner når de kommer på døra også, evt. ringer givertelefonen om de ikke dukker opp her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg lurer også på om pengene kommer fram, eller om mye blir brukt på det administrative. Men vi kommer til å gi likevel, sannsynnligvis gjennom nettbank eller telefon, pleier ikke å ha mye kontanter i lommeboka.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg kommer til å gi tjue kroner og femti øre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi har aldri en fast sum som vi pleier å gi, så dette har vi ikke snakket om her i huset. Jeg trodde vi pleier å være nokså spandable, men her ser jeg at de fleste gir en god del mer enn vi nok gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi pleier å gi mellom 2-300,- i tillegg ringes givertelefonen.
![]() |
|
|