Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oslos nye ordfører ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 15:10   #21
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslos nye ordfører ...

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Mener du at du ikke kan skjønne at noen kan stemme Høyre når de har en sånn ordførerkandidat? For min del var det Erling Lae og andre dyktige Høyrepolitikere i det forrige byrådet jeg stemte på, og så var han en bivirkning. Han har jo heldigvis ikke noe særlig politisk makt.

Signerer MinaX i sin helhet. Han slang dessverre bare med. Jeg angrer ikke, men han er virkelig en meget ubehagelig bivirkning.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 16:03   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke sett noen politikere kommentere utspillet hans ennå...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 16:18   #23
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en luring!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 17:40   #24
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Det blir nok mange sånne utspill framover fra mannen med tomt blikk og sølvskje i munnen.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 17:55   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Mener du at du ikke kan skjønne at noen kan stemme Høyre når de har en sånn ordførerkandidat? For min del var det Erling Lae og andre dyktige Høyrepolitikere i det forrige byrådet jeg stemte på, og så var han en bivirkning. Han har jo heldigvis ikke noe særlig politisk makt.

Nominasjonsmøtet (den delen av det som stemte på han) så forøvrig for seg en Friele-effekt.

Nei, jeg tenkte på dem som NOMINERTE ham. Friele-effekt lissom. Særlig. Jeg stemte også Høyre, og hadde gjort det igjen bare så det er sagt, men krysset alt jeg hadde av fingre for at nissen IKKE skulle havne i stolen. Kumulerte alt jeg kunne av andre både på den og andre lister osv.

Nei, heldigvis er makten høyst begrenset. Det er vel bare øregangene til befolkningen som må høre uttalelsene hans som står i direkte fare.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 17:58   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

mannen med tomt blikk og sølvskje i munnen.

Plutselig kjente jeg en trang til å kunne PhotoShop!

Gammel 20-10-07, 20:49   #27
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir nok mange sånne utspill framover fra mannen med tomt blikk og sølvskje i munnen.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Plutselig kjente jeg en trang til å kunne PhotoShop!

Electronica! :roper:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 21:05   #28
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje vi skulle utlyst en Fabian Stang-photoshop-konkurranse?

Gammel 20-10-07, 21:06   #29
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, heldigvis er makten høyst begrenset. Det er vel bare øregangene til befolkningen som må høre uttalelsene hans som står i direkte fare.

Det er det som er den reelle Friele-effekten. Idiotiske uttalelser i hytt og gevær.
Kos dere!

Gammel 20-10-07, 21:32   #30
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi skulle utlyst en Fabian Stang-photoshop-konkurranse?

Mitt bidrag. Uten tomt blikk, men med sølvskje.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sølvskje.jpg (70,7 KB, 28 visninger)
Gammel 20-10-07, 21:36   #31
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Standard

Uten tomt blikk, sa du?

Gammel 20-10-07, 21:41   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Blikket er i hvert fall ikke noe jeg har fikset på.

Gammel 20-10-07, 21:53   #33
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Standard

Nei, det tror jeg ikke er nødvendig, gitt.

Gammel 20-10-07, 22:04   #34
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Mitt bidrag. Uten tomt blikk, men med sølvskje.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 22:54   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ærlig talt - er dere virkelig så lite mediekritiske at dere gikk på den der??

Mannen har hatt et langt og plaprete intervju - sånt "ny i stolen"-kos. Han snakker om forskjellig, og blant annet sier han omtrent ordrett det samme som Jan Bøhler skrev tidligere i år: At det er store levetidsforskjeller mellom øst og vest. At noen av diise skyldes økonomi og andre ting. Og at andre ting skyldes livsstil. Og at det på akkurat dette området kan være en del bra ting man gjør mer av i vest (og som er gratis!), som å bruke Marka, som man kunne gjort mer av i øst også.

Dette sa Jan Bøhler i januar: "En av hovedgrunnene er at mange i vest er flittige nytere av friluftslliv og mosjon. (...) Dette bør ikke vi på østkanten misunne dem, snarere lære av når vi vil øke trivsel og levealder i vår del av byen" (min utheving)

Og så går Jan Bøhler ut i avisen i dag og leker indignert når Stang nærmest siterer ham!

Det Stang er skyldig i er å ha glemt et øyeblikk alle politikeres intervjuregel nummer 1: Alle bisetninger kan bli en overskrift.

I tillegg har han latt seg bløffe av en journalist som har skyldt på tidspress og som har latt ham tro at dette var en "kosesak", slik at han gikk med på å ikke få lest gjennom.

Jeg er ingen Stang-fan, altså. Men at så mange ellers oppegående mennesker gikk på dette journalist-stuntet??

Gammel 21-10-07, 23:08   #36
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Du glemte champagneglasset fra Mor.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 00:14   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, Polyanna, jeg har ikke gått på det, jeg skjønner jo godt hvilken setting det er tatt fra, men jeg fatter ikke at Stang enda ikke har skjønt at han må la være å si noe om øst og vest på den måten? Han ligger litt tynt an i utgangspunktet akkurat nå på den fronten og da bør han være ekstra forsiktig. Han sier selv han har blitt konfrontert med Sagene og Vinderen og har henvist til det. Idet han hører Sagene og Vinderen bør jo ca 1000 varselklokker ringe og han bør bare droppe å si noe om øst og vest i det hele tatt. Da får han heller si "Alle bør ta ansvar for eget liv, samme hvor de bor. Vi har gode muligheter for å bruke Marka når vi bor i Oslo, og flere bør benytte seg av det". Jeg fatter og begriper ikke at han klarer å si noe som inkluderer øst og vest i det hele tatt, sett i lys av kritikken han har fått.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 00:27   #38
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gleder meg litt, jeg, det kan jo bli riktig så mye artig å more seg over fra den kanten. Men jeg tror neppe han sitter i fire år.

Gammel 22-10-07, 00:51   #39
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Og så er det supernaivt å ikke kreve å lese gjennom intervjuet. Uansett. Selv min mann, som ikke er c-kjendis engang, fraviker ikke dette når han skal uttale seg i pressen.

Og ihvertfall ikke når det er første intervjuet etter tittelen er i havn, OG spesielt siden han har et par mediablemmer med seg i bagasjen fra før.

Gammel 22-10-07, 01:07   #40
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.