|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Sammen med mann, tre barn, mine foreldre, søster og svoger og kanskje ei oldermor. Her hjemme. Ja, og et lam i sine enkelte deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?
![]() |
![]() |
#23 |
Har fått viljen sin
|
Slik får det ikke bli hos oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
*_*
|
Tror jammen jeg skal benytte meg av dette nå jeg også, nå som vi ikke lenger er de som lettest kan fly fra hus til hus fordi vi ikke har barn. Men så var det det med de nybakte besteforeldrene, da. De krever besøksrett her eller der... *problemfokusert nå*
![]() |
![]() |
#25 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme, sammen med svigermor, i år som i fjor og de siste 10 årene.
![]() |
![]() |
#26 |
Absolut ateist
|
![]() |
#27 |
Har fått viljen sin
|
Da kan de vel komme på besøk? Jeg antar det blir løsningen vår - problemet er bare at det kan bli vanskeligheter med overnattingsplass etterhvert. Da får vi isåfall fikse en seng som ikke er hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
*_*
|
Nå føler jeg meg kjip fordi jeg klager.
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme hos foreldrene mine, og for første gang på leeenge skal alle søskenene mine være der også, med partner og barn. Mormor er også en selvskreven gjest, så vi blir 16 stk i år
![]() |
#35 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer med mine foreldre, mannens er i Surnadal og har to barn, svigerbarn og barnebarn sammen med seg på julaften, og mine foreldre har bare meg, og mannen stortrives sammen med dem og vil gjerne være her.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år reiser vi hjem til mamma og pappa. Vi er annet hvert år hjemme alene hos oss selv, og annet hvert år hos mamma og pappa. Begge deler er like koslig.
![]() |
![]() |
#37 |
Javel
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire julen hjemme hos oss sammen med mine foreldre, mine 2 brødre, min svigerinne og niese og nevø.
![]() |
#38 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme her i Tromsø. Foreldrene mine kommer og blir til 3. juledag. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta lille med meg og bli med dem hjem da, eller bare bli her i byen hele jula. Jeg skal uansett ha laaaaang juleferie i år og gleder meg til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme, med mann og 3 barn og mine foreldre.
![]() |
#40 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme sammen med barna, kattene og hunden. Er jeg heldig kan det hende mannen er hjemme, men jeg tviler (han har vakt på jobben). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|