|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til foreldre som har alt..De skal i allefall få et søskenbildet av ungene. Hva mer har jeg ingen anelse på
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Jeg er litt ond og har lyst til å kjøpe en sånn flott coffetablebok om alle verdens religioner og kulturer til min svigerfar. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Jeg er veldig tilhenger av temakurver til familie som har alt.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Takk for mange gode tips.
|
|
|
#10 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Jeg har vel kommet inn på tanken med å evt gi foreldrene våre forskjellige abonnemanger på blader. Vi Menn til pappa, Kamille til mamma, Allers eller Hjemmet til svigermor og evt Illustrert Vitenskap til svigerfar. De har jo alt alle sammen.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...
Du trenger jo ikke akkurat si at det er ment til romantikk - ost og kjeks og servietter og lys kan man da fint gi til både foreldre og besteforeldre.
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sant. Men jeg tror jeg dropper massasjeoljen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Fotoalbum med bilder av ungene er en gjenganger her. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Einsam
|
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Svigers får noe hjemmelagd, og innrammede bilder de ønsker seg. Mine foreldre vet jeg ikke helt ennå. Min far ønsker seg alltid "sokker og truser". Spennende.. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og de som har Stelton-kanne fra før, vil kanskje sette pris på den kule stelton-brødkurven? http://www.stelton.com/ProductView.aspx?id=189
|
|
|
#19 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Julegave til foreldre som har alt ...Jeg er lat og har ikke lest tråden... |
|
|
|
![]() |
|
|