Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger Tulip & Tatamo-hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 21:03   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Tulip & Tatamo-hjelp!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

OK. Jeg skylder på skjermen, da. (Patetisk?) Jeg synes nemlig at døren også ser blekere ut enn den ville ha gjort i RL. (Nå håper jeg inderlig det faktisk er en typisk furudør, ellers skal jeg krype til korset og skjekke opp skjermen min)

Det er en furudør som er malt med en "lysnende" maling.

Er gjerne med på en ekspedisjon, Xian, det er på tide! Du jobber ikke tilfeldigvis i området på torsdag?

Jeg synes for øvrig også det er litt leit å (kanskje) skulle bytte en gave fra mannen, men det hjalp litt da han også hadde sett på den svarte. Han syntes imidlertid at dekorasjonen var litt for "vågal" til å gis bort.

Jeg er nok dårlig til å følge det Teofelia-rådet, gitt.

Gammel 30-10-07, 21:17   #22
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er gjerne med på en ekspedisjon, Xian, det er på tide! Du jobber ikke tilfeldigvis i området på torsdag?

Jo!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:33   #23
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror jeg ville gått for den sorte kjolen (men det er nok litt preget av at jeg selv føler meg veldig blek i grått)

Gammel 30-10-07, 23:00   #24
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes den svarte var litt.. kjerring.
Den grå var kul!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:01   #25
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva ligger disse kjolene på?

Gammel 30-10-07, 23:05   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes den svarte var litt.. kjerring.
Den grå var kul!!

Da er det nok den svarte som passer best for meg, gammel som jeg er både i sinn og skinn.

Opprinnelig lagt inn av Pastill

Hva ligger disse kjolene på?

Tror det var rundt 2500 - litt dyrere enn jeg trodde, noe som kanskje skyldes at de er i ull?

Gammel 30-10-07, 23:06   #27
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Den sorte.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:07   #28
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da er det nok den svarte som passer best for meg, gammel som jeg er både i sinn og skinn.
Tror det var rundt 2500 - litt dyrere enn jeg trodde, noe som kanskje skyldes at de er i ull?

Hadde nok likt den svarte bedre om det var noe annet enn de greiene på brystet. Feks et hjerte der og ville vært mer "sprekt" syntes jeg.

Den var litt dyr ja.
Men de var fine. Kult å se en på en vanlig person og ikke pipestilk av modell... selv om du er hot du og da.

Gammel 30-10-07, 23:13   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Men de var fine. Kult å se en på en vanlig person og ikke pipestilk av modell... selv om du er hot du og da.

Er det nå jeg skal bli fornærmet igjen - kaller du meg vanlig, hæ? "Hot" er vel noe i retning av det siste ordet som faller meg inn hvis jeg skulle beskrive meg selv.

Tulip & Tatamo bruker for øvrig ikke pipestilkmodeller, så vidt jeg kan se. Det ville blitt vanskelig, for de fleste klærne er laget i romslige størrelser. Det var bare 2-3 kjoler i butikken som passet til meg.

Gammel 30-10-07, 23:24   #30
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den grå var utrolig flott til deg. Liker den sorte også, men jeg holder en knapp på den grå.

Gammel 30-10-07, 23:45   #31
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Så vanskelig Elinblu.. Det var veldig gøy å se deg i grått og kjolen satt som den var sydd til deg da. Likte også veldig godt det lille hjertet og symbolikken i det. Men samtidig husker jeg deg i svart og med røde detaljer (de svarte støvlettene med røde hjerter på) så jeg vet at du kler svart veldig godt. Skulle sett bilde av deg i den svarte kjolen tror jeg. Skikkelig bra hjelp i meg da..

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:49   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den grå var fin, men kjedelig. Du ser også kjedelig ut i den. Jeg tror du kler mer farger.

Gammel 31-10-07, 09:21   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den grå finest
Synes pynten på den var penere enn på den svarte og.
Svart er jo også ganske "hardt" på lys hud. Så jeg tror ikke du "vinner" så mye på å bytte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:26   #34
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg holder en knapp på den sorte.

Er veldig svak for den bringebærrøde fargen sammen med sort. Og jeg tror du vil trives bedre med den enn den grå også.

Gammel 31-10-07, 09:30   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri klart å velge, de er jo fantastiske begge to! :Sikle:
Til deg ville jeg nok valgt den sorte, fordi jeg tror du kommer til å bruke den mer.

Gammel 31-10-07, 09:33   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den grå best, men det kom mest at jeg ikke likte motivet på den andre. Og så er det jo som en romantisk sjel påpekte her, litt hyggelig å ha den som mannen din har valgt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:39   #37
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg likte den grå best, men det kom mest at jeg ikke likte motivet på den andre.

Ja, akkurat det var min tanke og. Men det er kanskje fordi jeg forbinder de kjolene med hjerte foran.

Ellers er jo kjolene kjempefine, og jeg synes du skal velge den du kommer til å bruke. Føler du deg ikke vel i den grå, kommer den nok til å henge mest i skapet, tror du ikke?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:42   #38
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Huff, må du velge?
Du var nydelig i den grå, synes jeg, snittet kledde deg utrolig godt. Den sorte ser også fin ut, men jeg tror din flotte figur kommer bedre frem i den grå. Sort skjuler mer. Du må legge inn bilde når du prøver den sorte!

Sist redigert av Benzo : 31-10-07 kl 09:43. Årsak: glemte noe
Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:43   #39
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kledde fasongen veldig godt, jeg syns du så veldig fin ut i den grå. Kan jo heller ha bringebærrød lebestift og sko?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:44   #40
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Du kledde fasongen veldig godt, jeg syns du så veldig fin ut i den grå. Kan jo heller ha bringebærrød lebestift og sko?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.