Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke tenk på sex!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ville vært gift med en:
mann 72 75,00%
kvinne 24 25,00%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 21:45   #21
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikke tenk på sex!!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det synes jeg også. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne sitte på puben og drikke øl sammen med kompisene mine, mens kona var hjemme og pakket barnehagesekken.

Sånn vil jeg gjerne ha det.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:47   #22
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vi er også gode venner etter en twistpose. Problemet er imidlertid at jeg ender opp med å spise hele, fordi han er uinteressert i denslags. Har vi et alvorlig problem, mon tro?

Nei, nei. Du er i det perfekte og ultimate forhold.

Gammel 30-10-07, 21:53   #23
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du, den tittelen din får meg kun til å tenke på sex.

Gammel 30-10-07, 21:54   #24
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Du, den tittelen din får meg kun til å tenke på sex.

Hva gjør du her, da?

Gammel 30-10-07, 21:57   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet så sannelig ikke jeg. Jeg tror faktisk at jeg ville ha vært gift med en mann uansett - i frykt for å få en gneldredame med heftig PMS og stor forkjærlighet for blondeduker og sånn.

Kanskje jeg egentlig kunne tenkt meg en av hver?

Gammel 30-10-07, 21:59   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha en av hver. Kan bruke begge til alt.

Gammel 30-10-07, 22:02   #27
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte kvinne, men etter å ha lest igjennom tråden tror jeg jaggu jeg skulle valgt mann allikevel.
To med pms og av min skravlekaliber

Gammel 30-10-07, 22:02   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Kvinne. Lange samtaler rundt detaljer, felles begeistring over en godtepose, felles ønske om ryddige skuffer ... Jo, kvinne.

Her i huset er det mannen som har et ønske om ryddige skuffer. Jeg er mest nøye med overflaterydding - som igjen ofte medfører langt fra ryddige skuffer :innrømmer:

Gammel 30-10-07, 22:10   #29
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør du her, da?

Tenker på sex.

Gammel 30-10-07, 22:16   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. En room-mate altså? Ville nok allerhelst valgt en mann gitt.

Vi hadde hatt det skitgøy. Men det hadde ikke sett ut rundt oss.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:22   #31
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg en veldig huslig og flink mann, og for meg er det vanskelig å tenke meg et samliv uten sex, så jeg vil helst ha en mann (min mann)!

Motsetninger tiltrekker hverandre, og jeg trenger noen som utfyller meg (og som kan skifte dekk og måke snø).

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:26   #32
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg vil ha en av hver. Kan bruke begge til alt.

Ja takk, begge deler! Dét skulle vært med i pollen!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:27   #33
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Ja, det synes jeg også. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne sitte på puben og drikke øl sammen med kompisene mine, mens kona var hjemme og pakket barnehagesekken.

:dulter:

Gammel 30-10-07, 22:32   #34
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hadde nok villet være gift med en mann lell. Jeg har bestandig hatt fler venner av guttekjønn enn av jentekjønn. Jeg syns mannfolk er mer behagelig og enklere å være i hus med enn kvinnfolk.

Samme her.
Mannfolk er enklere skrudd sammen, og lager ikke så store saker av ting.
Jeg er dessuten huslig nok selv, så jeg vil ha en som kan fikse ting. Det kunne alltids ei dame også sikkert, men ikke på samme viset.
Jeg er lite flink til smalltalk, og jeg er rett på sak som oftest, og det er det ganske mange damer som ikke takler særlig bra har jeg fått erfart. Sånn har jeg vært fra dag en - og har nok ikke hatt så mange jentevenninner opp igjennom tiden. De jeg har er omtrent som meg

Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:32   #35
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har delt hus med en venninne og det var en utrolig flott periode, men jeg ville nok valgt en mann.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:35   #36
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ville helst hatt en mann - har i grunnen så lenge jeg kan huske trivdes bedre med kompiser enn venninner (med hederlige unntak).

Gammel 30-10-07, 22:40   #37
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg ville vært gift med en mann likevel. For det første fungerer jeg best med menn. For det andre setter jeg pris på å ha en mann som en skikkelig handy og fikser det meste.
Her hjemme er kjønnsrollene så tradisjonelle -jeg skulle jo aldri bli sånn. Men som jeg trives med det egentlig.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:48   #38
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Vil helst ha en mann!!!!!

Gammel 31-10-07, 00:01   #39
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

En mann, uten tvil.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 05:55   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ikke tenk på sex!!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hadde nok villet være gift med en mann lell. Jeg har bestandig hatt fler venner av guttekjønn enn av jentekjønn. Jeg syns mannfolk er mer behagelig og enklere å være i hus med enn kvinnfolk.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.