Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke tenk på sex!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ville vært gift med en:
mann 72 75,00%
kvinne 24 25,00%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 22:45   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke tenk på sex!!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vi er også gode venner etter en twistpose. Problemet er imidlertid at jeg ender opp med å spise hele, fordi han er uinteressert i denslags. Har vi et alvorlig problem, mon tro?

Nei, det heter drømmemannen det!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:47   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er også gode venner etter en twistpose. Problemet er imidlertid at jeg ender opp med å spise hele, fordi han er uinteressert i denslags. Har vi et alvorlig problem, mon tro?

Nei, nei. Du er i det perfekte og ultimate forhold.

Gammel 30-10-07, 23:02   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvinne. Lange samtaler rundt detaljer, felles begeistring over en godtepose, felles ønske om ryddige skuffer ... Jo, kvinne.

Her i huset er det mannen som har et ønske om ryddige skuffer. Jeg er mest nøye med overflaterydding - som igjen ofte medfører langt fra ryddige skuffer :innrømmer:

Gammel 31-10-07, 09:44   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt det der med at menn er så mye enklere og greiere og rett fram enn kvinner. Syns det er mange stereotype oppfatninger av kjønn som kommer fram i sånne sammenhenger.
Jeg kan ikke se for meg å leve sammen med en kvinne, men kunne gjerne hatt en veldig huslig mann. (Var dessverre ikke smart nok til å finne en).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:46   #5
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Hadde vært gift med en mann uansett jeg.

Gammel 01-11-07, 16:52   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg skjønner ikke helt det der med at menn er så mye enklere og greiere og rett fram enn kvinner. Syns det er mange stereotype oppfatninger av kjønn som kommer fram i sånne sammenhenger.
Jeg kan ikke se for meg å leve sammen med en kvinne, men kunne gjerne hatt en veldig huslig mann. (Var dessverre ikke smart nok til å finne en).

Signerer!

(Jeg tror kanskje mannen min til tider skulle ønske han fant seg en mer huslig kone også... )

Gammel 31-10-07, 09:46   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Hvis en ikke tenker sex så vil jeg si at det er akkurat det samme hvilket kjønn det er. Da er det jo individet og personligheten som teller og jeg ser ikke noen klare kjønnsforskjeller som dytter meg mer mot et bestemt kjønn.

Enig med AR.

Ellers er det i grunnen flere her inne jeg godt kunne vært gift med.

Gammel 31-10-07, 09:52   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er robot-alternativet? Det ville jeg hatt, den kunne ryddet, laget mat, snakket med meningsmålere i telefonen, pusset opp osv.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:45   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Enig med AR.

Ellers er det i grunnen flere her inne jeg godt kunne vært gift med.

Jeg er også enig med AR. Og Ru, ikke kom å ta Polyanna fra meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:20   #10
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Tror ikke jeg hadde orka å leve sammen med ei kvinne uansett så det hadde nok blitt mann ja.

Gammel 30-10-07, 22:23   #11
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde nok vært gift med en mann uansett

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:26   #12
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En mann uten tvil. En rolig og trygg en, som kan gjøre alt teknisk i huset. Men samtidig vaske gulv osv. Orker ikke tanken på å bo sammen med en skravlebøtte (som meg....)

Gammel 30-10-07, 22:30   #13
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Helt siden jeg var jentunge har jeg trivdes best sammen med hankjønnet. Jeg synes de fleste kvinnfolk kakler for mye, og henger seg opp i bagateller. Jeg liker best menn.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:35   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him;

Jeg ville nok helst ha vært gift med en kvinne, aller helst en skikkelig huslig en.

Du kan få min. Gjerne i bytte mot en håndtverker.

Jeg hadde aldri klart å være gift med en kvinne. Vi hadde nok endt opp med å forstå hverandre i hel og drepe hverandre i PMS-perioder.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:51   #15
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Helt siden jeg var jentunge har jeg trivdes best sammen med hankjønnet. Jeg synes de fleste kvinnfolk kakler for mye, og henger seg opp i bagateller. Jeg liker best menn.

Gammel 31-10-07, 09:54   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er vanskelig å egentlig svare på spørsmålet - jeg har møtt veldig få mennesker jeg kunne tenke meg å leve sammen med på heltid, og tror ikke kjønn egentlig er avgjørende. Det ville uansett ikke vært hverken en "gjennomsnittlig" mann eller en "gjennomsnittlig" kvinne.

Gammel 31-10-07, 10:35   #17
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ville heller leve sammen med en person jeg kunne sitte på puben og drikke øl med, enn med en som heller ville være hjemme og pakke barnehagesekken. (Men jeg kunne godt tenke meg en hushjelp. )

Så enig, så enig. Jeg vil egentlig ha samme mann, mer familie i nærheten som kan sitte barnevakt samt mye mer i lønn slik at vi kan ha hushjelp. Det hadde vært noe det

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Stereotype oppfattninger er en uting Jeg var heller ikke smart nok til å finne meg en veldig huslig mann, men hva betyr nå det i den store sammenhengen. Der er mange, mange andre kvaliteter jeg setter høyere hos de menneskene jeg liker å ha rundt meg en huslighet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 10:23   #18
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Kan signere denne!

Og at jeg fant en særdeles ryddig mann som ville ha rotehuet meg er vel bare en enorm bonus.

Gammel 30-10-07, 22:36   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

En kvinne tror jeg...Men ikke hvilken som helst kvinne. Jeg har delt leilighet med en venninne og det gikk utrolig bra, og av og til har vi begge lurt på hvorfor vi flytta hver til vårt.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:53   #20
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du, den tittelen din får meg kun til å tenke på sex.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.