Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 21:58   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det mest morsomme med Schau er at kristentullingene får vondt i hodet.

Så ateister er de som har skjønt alt, mener du?

Denne uttalelsen sier mye om deg og hva slags holdninger du har til mennesker med annen tro enn deg. Trist !

Hva med muslimer? Er de tullinger de og?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:02   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Denne uttalelsen sier mye om deg og hva slags holdninger du har til mennesker med annen tro enn deg. Trist !

Eh. Nei. Jeg skrev KRISTENTULLINGER. Jeg sa absolutt ingenting om at alle kristne ER tullinger.

Gammel 03-11-07, 22:03   #3
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Eh. Nei. Jeg skrev KRISTENTULLINGER. Jeg sa absolutt ingenting om at alle kristne ER tullinger.

Javel det er jo bra, men jeg er visst en av dem skjønner jeg....... ja ja deg om det...Om du mener jeg er verdiløs så sier det mest om deg.

Sist redigert av Jessica : 03-11-07 kl 22:08.
Gammel 03-11-07, 22:20   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Og siden det er lårene er det helt uproblematisk Hasselnøtt?
Hadde det vært problematisk for deg om det hadde vært andre steder det ble slikket?

Jeg har overhode ikke noen problemer med at denne mannen evt slikker Scau på låret, hvorfor i alle dager skulle jeg ha det? Tror du han har blitt tvunget til å være med i programmet? I alle dager, ser ikke noe annerledes på underholdningsprogram eller om det så skulle være film. Om du er en deltaker eller skuespiller som blir betalt for å spille en rolle, et fett.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:09   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner ikke hvorfor det er morsommere at kristentullingene (uklar gruppe for meg, men dog) får vondt i hodet enn at andre tullinger får det?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:13   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Skjønner ikke hvorfor det er morsommere at kristentullingene (uklar gruppe for meg, men dog) får vondt i hodet enn at andre tullinger får det?

Da må du nesten først definere andre tullinger som får vondt i hodet av Schau og så kan jeg si om det er morsomt at de får vondt i hodet også eller ikke.

Gammel 03-11-07, 23:13   #7
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Om Sitron synes det, tørr hun ikke si det, for da ringer jeg vennene mine i Tora Bora.

Gammel 03-11-07, 23:14   #8
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Om Sitron synes det, tørr hun ikke si det, for da ringer jeg vennene mine i Tora Bora.

Det var det jeg visste... vet jo at dere er venner

Gammel 03-11-07, 23:37   #9
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt seriøst Nabbe. Hva mener du om programmet til Schau?

Har ikke sett det, fordi vi har ikke TV2.

Det jeg ser, ut fra det jeg leser, er at jeg ikke ville likt programmet, men det er fordi jeg generelt ikke har sansen for Schau i det hele tatt. Jeg liker ikke den typen humor, bare.

Gammel 03-11-07, 22:00   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

I tillegg til at Kristoffer Schau er veldig tiltrekkende, så synes jeg serien har underholdningsverdi. Avstøpningssekvensen var veldig artig.

Kommer definitivt til å følge med.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:04   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

I tillegg til at Kristoffer Schau er veldig tiltrekkende

Eh - du er ironisk nå, ikke sant?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:05   #12
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Nei? Skulle jeg være det? JEG synes han er tiltrekkende.
Han er høy, har glimt i øyet, er morsom på en sånn måte jeg har sans for.

Gammel 03-11-07, 22:08   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei? Skulle jeg være det? JEG synes han er tiltrekkende.
Han er høy, har glimt i øyet, er morsom på en sånn måte jeg har sans for.

Jo, jeg trodde virkelig du var ironisk. Hjelper ikke at en fyr er høy når han er gjennomført kvalm. Og morsom? Hjelpe meg.

Men godt man er forskjellige

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:06   #14
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg synes han er dødssexy, helt sant. På en litt sånn ekkel "dirty" måte - ansiktet hans synes jeg er direkte vakkert

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:07   #15
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes han er dødssexy, helt sant. På en litt sånn ekkel "dirty" måte - ansiktet hans synes jeg er direkte vakkert

Gammel 03-11-07, 22:57   #16
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:12   #17
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke sett den berømte slikkescenen jeg, men så vidt jeg har fått med meg dreide det seg om på lårene.

Sist redigert av Hasselnøtt : 03-11-07 kl 22:59.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:23   #18
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke sansen for den mannen i det hele tatt så gidder ikke å se noen programmer med ham.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 00:01   #19
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Magica..

Jeg klarer ikke helt å se det sjokkerende i dette.
Jeg ser kun det motbydelige og det er noe helt annet. Fra Schau forventer jeg ikke noe særlig og derfor sjokkerer han meg heller ikke. Hadde det vært andre som hadde laget det samme hadde jeg kanskje blitt sjokkert, men Schau har på mange måter brukt opp seg selv i det å sjokkere og jeg føler derfor han kun spiller på avsky ikke på sjokk.

På samme måte blir jeg ikke sjokkert over Carl I Hagen når han snakket om dasking av barn, men jeg reagerte med avsky. Hadde andre personer som jeg hadde mer tillit til sagt det samme kunne jeg ha reagert med sjokk.

Jeg skjønner rett og slett ikke helt hva du mener. Jeg syns det virker klart at mange finner programmet sjokkerende, eller motbydelig eller avskyelig.

Jeg syns fremdeles det er underholdende at han klarer å sjokkere.

Gammel 04-11-07, 00:04   #20
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo interessant å lese om norske kvinner som finner en mann som putter tissen sin inni fisker og som forfaller i utstillingsvindu tiltrekkende.

Han er jo mer enn bare et par handlinger, vel? Jeg har i alle fall ingen problemer med å se skillet.

Jeg fikk dessverre ikke med meg programmet, men jeg syns han er morsom. Jeg klarer ikke la være å le, på samme måte som med gutta fra Jackass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.