Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en film ut ifra disse kriteriene:

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 12:38   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en film ut ifra disse kriteriene:

Goodbye Lenin - feelgood av dimensjoner.
Den fabelaktige Amelie - fine filmen!
Volver - ekstremt rørende og forfriskende anderledes.
The Royal Tennenbaums - stjernespekket og kuriøs.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 20:43   #2
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis du likte Sjette sansen bør du se The others, da den er ganske lik men enda bedre, synes jeg. En av de mest fantastiske grøsser-thrillerne jeg har sett. Knallbra skuespill og rett og slett en utrolig spennende og nervepirrende film!

Helt enig! Utrolig bra film.
Dersom du ønsker noe lettere er jeg enig med kiddo i "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre". Skulle ønske jeg ikke hadde sett den enda.

Gammel 04-11-07, 12:34   #3
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Erin Brockovich med Julia Roberts. Basert på sann historie.
The devil wears Prada
The terminal med Tom Hanks
Jakten på lykke med Will Smith. Meget bra, basert på sann historie. Anbefales!

Gammel 04-11-07, 12:40   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jakten på lykke med Will Smith. Meget bra, basert på sann historie. Anbefales!

Den filmen falt tvers igjennom hos meg. Hva pokker er det som er så rørende med en kar som lar sønnen sin bo på gata så han kan tjene seg rik? Skulle likt å se en dokumentar der denne sønnen beskrev oppveksten sin. "Ja, vi måtte sove på offentlige toaletter, og jeg savna mamma i åresvis. Men så ble vi bra rike, og da ble jeg lykkelig og alle problemer og traumer forsvant som dugg for solen!"

Gammel 04-11-07, 13:12   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Den filmen falt tvers igjennom hos meg. Hva pokker er det som er så rørende med en kar som lar sønnen sin bo på gata så han kan tjene seg rik? Skulle likt å se en dokumentar der denne sønnen beskrev oppveksten sin. "Ja, vi måtte sove på offentlige toaletter, og jeg savna mamma i åresvis. Men så ble vi bra rike, og da ble jeg lykkelig og alle problemer og traumer forsvant som dugg for solen!"

Hadde han så mye valg, da?

Gammel 04-11-07, 16:06   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hadde han så mye valg, da?

Han kunne jo tatt seg en jobb med lønn, for eksempel.

Gammel 04-11-07, 12:52   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Den grønne mil.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 13:03   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Den grønne mil.

Den er bra, men mentalt sett slitsom, for den involverer så mange følelser.

Gammel 04-11-07, 13:57   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Den grønne mil.

Har sett den også. Elsket den.

Tusen takk alle sammen for mange tips. Nå har jeg jo litt å gjøre i tiden fremover. Må bare printe denne og ha i veska.

Gammel 04-11-07, 14:06   #10
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

The holiday. med Jude Law...

Gammel 04-11-07, 16:05   #11
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Ser at min favorittfilm allerede er nevnt, men den er verdt å nevne igjen: Cinema Paradiso. En helt fantastisk film!

- Livet er herlig (La vita bella).
- Ondskapen (Ondskan)

Gammel 04-11-07, 16:11   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Ser at min favorittfilm allerede er nevnt, men den er verdt å nevne igjen: Cinema Paradiso. En helt fantastisk film!

- Livet er herlig (La vita bella).
- Ondskapen (Ondskan)

La vita bella elsket jeg også!

Gammel 04-11-07, 16:11   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

The holiday. med Jude Law...

Ja, den elsket jeg også!

Gammel 04-11-07, 13:33   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Stolthet og fordom er faktisk fin.

Gammel 04-11-07, 21:07   #15
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Hvor: Bergen
Unagi er litt kul
Standard

Reign over me. En drama film med Adam Sandler som faktisk var overraskende bra. Likte filmen kjempegodt.

Gammel 04-11-07, 21:56   #16
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser mange har anbefalt mange gode filmer her. Ellers vil jeg tilføye The notebook. Helt fantastisk. http://www.thenotebookmovie.com/

Gammel 07-11-07, 07:49   #17
malena

malena sin avatar

Standard

Malena

Gammel 07-11-07, 19:02   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange fine filmer som er nevnt her. Selv liker jeg også Shawshank redemption og Den engelske pasienten.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.