Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en film ut ifra disse kriteriene:

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 12:57   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film ut ifra disse kriteriene:

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Den grønne mil.

Har sett den også. Elsket den.

Tusen takk alle sammen for mange tips. Nå har jeg jo litt å gjøre i tiden fremover. Må bare printe denne og ha i veska.

Gammel 04-11-07, 13:06   #22
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

The holiday. med Jude Law...

Gammel 04-11-07, 15:05   #23
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Ser at min favorittfilm allerede er nevnt, men den er verdt å nevne igjen: Cinema Paradiso. En helt fantastisk film!

- Livet er herlig (La vita bella).
- Ondskapen (Ondskan)

Gammel 04-11-07, 15:06   #24
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hadde han så mye valg, da?

Han kunne jo tatt seg en jobb med lønn, for eksempel.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 15:11   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

The holiday. med Jude Law...

Ja, den elsket jeg også!

Gammel 04-11-07, 15:11   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Ser at min favorittfilm allerede er nevnt, men den er verdt å nevne igjen: Cinema Paradiso. En helt fantastisk film!

- Livet er herlig (La vita bella).
- Ondskapen (Ondskan)

La vita bella elsket jeg også!

Gammel 04-11-07, 15:26   #27
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lars von Triers: Breaking the Waves. Hvis du ikke har sett den, og har lyst å se en vakker og sterk film, og la tårene få fritt fall!

Må jaggu skrive opp noe herfra jeg også, til neste videokveld. (ikke det at vi har så mange videokvelder i året, men...)

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 15:34   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den svenske filmen "Å leva det er å elska". (Den er kanskje ikke så lett å få tak i nå?)

Er det den om mannen som fikk Alzheimer?
Eller er det om gutten som forelsker seg i læreren sin?

Gammel 04-11-07, 15:51   #29
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Mannen med Alzheimer heter En sang for Martin. Den anbefales også!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 18:58   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du vil ha en litt fakta/ litt suppefilm må jeg anbefale Finding Neverland med Kate Winslet og Johnny Depp.

Gammel 04-11-07, 19:27   #31
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

... Finding Neverland med Kate Winslet og Johnny Depp.

... og for å fortsette med Johnny Depp, må Chocolate også nevnes.

Gammel 04-11-07, 19:40   #32
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Den er veldig fin, ja. Og Depp er veldig kjekk i den filmen. (Og i alle andre filmer han er med i. )

Gammel 04-11-07, 19:43   #33
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis du likte Sjette sansen bør du se The others, da den er ganske lik men enda bedre, synes jeg. En av de mest fantastiske grøsser-thrillerne jeg har sett. Knallbra skuespill og rett og slett en utrolig spennende og nervepirrende film!

Helt enig! Utrolig bra film.
Dersom du ønsker noe lettere er jeg enig med kiddo i "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre". Skulle ønske jeg ikke hadde sett den enda.

Gammel 04-11-07, 19:45   #34
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den er veldig fin, ja. Og Depp er veldig kjekk i den filmen. (Og i alle andre filmer han er med i. )

Depp er ikke kjekk som mr Wonka i Charlie og sjokoladefabrikken. Dog er han morsom.

Gammel 04-11-07, 19:51   #35
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Standard

- Crash

Den går for øvrig på NRK1 i kveld kl. 21 (oppdaget jeg nettopp).

Gammel 04-11-07, 19:54   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Og ikke minst, What's Eating Gilbert Grape. Den har jo alt! Gode skuespillerprestasjoner og en historie som både er trist, morsom og intelligent på samme tid.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 20:07   #37
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Hvor: Bergen
Unagi er litt kul
Standard

Reign over me. En drama film med Adam Sandler som faktisk var overraskende bra. Likte filmen kjempegodt.

Gammel 04-11-07, 20:56   #38
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser mange har anbefalt mange gode filmer her. Ellers vil jeg tilføye The notebook. Helt fantastisk. http://www.thenotebookmovie.com/

Gammel 04-11-07, 21:07   #39
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Mannen med Alzheimer heter En sang for Martin. Den anbefales også!

Ja, den var virkelig fin! Særlig med de som kjenner noen/har kjent noen med Alzheimer. Jeg gjør ikke det, men syns den var viktig å ha med seg!

Gammel 04-11-07, 22:19   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det er den siste, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.