Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dagbladet: Amming gir ikke hengepupper

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 21:39   #21
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagbladet: Amming gir ikke hengepupper

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Se der, ja - VG hadde valgt en annen overskrift til samme sak.

Nettopp. De gangene jeg kjøper tabloider, kjøper jeg Dagbladet. De har nå i hvertfall den positive varianten.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:09   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ser ikkje problemet med hengepuppar, eg. Det finnes så masse fint undertøy ein kan knyte dei opp i høveleg høgde med. Hengepuppar er vel først fryktelig kjipt dersom du er mann og ikkje kan bruke bh. Men dei ammar jo ikkje heller

Hengerumpe, hengehake (aka dobbelhake) m.m. er eg langt meir bekymra over

Gammel 06-11-07, 22:16   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Såvidt meg bekjent, vil fettvevet fortrenges under svangerskapet, og det kommer ikke tilbake. Ammingen har ikke noe å si. De fleste som går kraftig ned i vekt vil oppleve noe tilsvarende.

Mine pupper går fra ballong til halvfull sokk på timesbasis fremdeles, så juryen er fremdeles ute her i gården. Men jeg gleder meg til å få bruke gode BH-er igjen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:28   #24
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Bare vent til all melken er borte... det blir verre...

Signerer.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:30   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Bare vent til all melken er borte... det blir verre...

God jul til deg også!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:36   #26
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så moralen er...

Du kan amme så mye du vil så lenge du ikke er gravid først?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:46   #27
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Så moralen er...

Du kan amme så mye du vil så lenge du ikke er gravid først?

Det jeg tenkte og. Idiotisk artikkel egentlig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 16:49   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amming gir hengebrystvorter.

: pekernedover :

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 11:41   #29
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ammet 18 mnd med nr.1 og 5 mnd med nr.2 og fikk litt hengepupper ja. Tynne og ganske slappe. Brukte vel B/C før, og fikk til A/B. De ble både mindre og mistet piffen. Men når jeg ble gravid igjen nå, så este de utover igjen. Ganske så snodig. Bruker vel en skikkelig C-cup nå.
(ikke-røyker)

Jeg er særdeles spent på hvordan de vil se ut etter neste (og siste) ammeperiode. For å sitere Chubby Checkers "Limbo Rock": How low can you go?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 12:14   #30
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

hengehake (aka dobbelhake) m.m. er eg langt meir bekymra over

Den er det jaffal vanskelig å gjøre noe med.

Gammel 09-11-07, 12:15   #31
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Her er det gravitasjonskraften som råder ja. Men det har alltid gjort det og jeg forbinder det med min overvekt, ikke amming. Om noe har puppene heller blitt flottere av amminga. De er mye fyldigere (så lenge det varer..) og jeg har dessuten fått en manuell og tidvis svært smertsom korreksjon av flate brystvorter.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.