|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Ja. |
![]() |
![]() |
#23 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Ja, jeg kan førstehjelp. Har noen kurs bak meg.
![]() |
#24 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg kan "det grunnleggende". Stabilt sideleie, HLR, hvordan behandle kutt osv.
![]() |
![]() |
#25 |
Epikur
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg kan en del og er samboer med en førstehjelpshelt. Men jeg burde helt klart kunnet mer, så jeg ikke trengte å tenke meg om. Jeg er flink til å ikke få panikk når noe skjer, og pleier som oftest å være den som ber folk trekke vekk eller på annet vis organisere folkemengden, mens de som er flinkere enn meg gjør det de kan.
![]() |
#26 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?
sovekarin.no, se under kurs.
![]() |
#28 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg har ambulansepersonellkurs gjennom Røde Kors og kan utvidet førstehjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Tja, i teorien kan jeg det, men hvordan jeg vil reagere om jeg kommer opp i en situasjon der jeg trenger det vet jeg ikke, Vi har jevnlig førstehjelpskurs gjennom jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg kan nok altfor lite. Vi bor på et sted der vi er avhengig av båt eller helikopter for å komme oss til sykehus, så jeg burde nok kunne mye mer.
![]() |
#32 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Har vært på flere kurs, men føler at jeg ikke kan det godt nok . Likevel godt nok til at jeg klarte å få en pølsebit ut av halsen på et barn en gang. Det gikk mer på instinkt tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg har vært i Norsk Folkehjelp i mange år, så jeg har flere kurs bak meg, men det er lenge siden sist. Jeg må vel kanskje svare at jeg kan litt?
![]() |
#34 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg har vært på norsk luftambulanses kurs for foreldre/rettet mot førstehjelp på barn ca. hvert år siden lillegutt ble født. I tillegg har jeg hatt flere opplæringsrunder på barneavd. på sykehuset. Sist redigert av m^2 : 11-11-07 kl 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Kan du førstehjelp?
Se prikk.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Ja, det kan jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg har nylig vært på førstehjelps kurs gjennom jobben. Der ble vi fortalt at de fleste har glemt det de lærte på kurs etter tre mnd. Skremmende.
![]() |
#40 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kan du førstehjelp?Jeg jobber i helsevesenet og drilles jevnlig i førstehjelp. Jeg er også sertifisert til avansert hjerte /lungeredning med hjertestarter og medikamenter.
![]() |
|
|