|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hvor mye bruker du, sånn ca, på julegaver i år? | |||
Ingenting. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
100 - 1000 kr |
0 | 0% |
1000 - 3000 kr |
8 | 10,00% |
3000 - 6000 kr |
41 | 51,25% |
6000 - 10 000 kr |
22 | 27,50% |
Over 10 000 kr |
9 | 11,25% |
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Et sted rundt 6000, kanskje - eller nærmere 10? For sikkerhets skyld har halve slekta bursdag i jula også (mann, svigermor, to svigerinner, ei niese), så man går fort tom for ideer.
![]() |
![]() |
#22 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?ca en 2- 3 tusen tenker jeg.. Jeg begynte for lenge siden, så er bare ungene igjen. De kan jeg ikke ha stående her så lenge, for da blir de oppdaget..
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Tipper mannen og jeg til sammen bruker mellom 6000 og 10 000. (Forhåpentligvis nærmere 6 enn 10, siden vi til en forandring ikke har tenkt å bruke halve budsjettet på gaver til hverandre.
![]() |
#25 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Vi bruker mest penger på julegave til oss selv(5 stk),enn å gi gaver til andre!
![]() |
#27 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Jeg har ikke peiling jeg. De første gavene ble kjøpt i juni og siden innkjøpene spres ut over koster jo gavene ingenting.
![]() |
#28 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Det blir handlet gaver for noen tusen, men hvor mange vet jeg ikke.
![]() |
#29 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Ca 1000-3000.
![]() |
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Hva vi gir hverandre påvirker jo det i stor grad. Det er jo ofte ting vi ville ha kjøpt uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Det blir fort en 10 000,- her også. En kombinasjon av noen dyre gaver og mange folk.
![]() |
#32 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Bruker vel rundt 6000,- kan jeg tenke meg. Vi har veldig liten familie, og på mannens side gir vi kun til barna ikke til de voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Jeg stemte 3000-6000 siden vi bruker rundt 6000 men da glemte jeg mann og barn. Med dem blir det nok 6000-10 000. Vi har ca 40-50 julegaver å ordne, så da blir det såpass selv om jeg prøver å få med meg gode tilbud, og vi lager endel gaver selv.
![]() |
#35 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Fører skikkelig regnskap hvert år.Gjort siden 1991.
![]() |
#36 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Jeg gjetter det blir en 5-6000 tilsammen. Men da har jeg ikke tatt med gave til mannen siden vi har planer om noe felles som jeg ikke vet hva er enda.
![]() |
#37 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?Bruker mellom 6-10000 stemte jeg , men ligger nok på rundt 8 tenker jeg...
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?3-6000 kanskje. Kjøper ikke spes dyre gaver til noen. Jeg synes det holder med ca 500 kr pr voksen og litt mer varierende for barn. Gubben får som regel den dyreste gaven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
:egendefinert:
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver?I fjor brukte vi en plass mellom 12-15000 på julegaver. I år skal jeg prøve å holde meg under 12000,-.
![]() |
|
|