|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Skal far ha lov å bestemme barnas hårfrisyre? | |||
Nei, dette er en kvinnes domene |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 7,19% |
Ja, på likt nivå med mor |
108 | 77,70% |
I samråd med barnet så.... |
20 | 14,39% |
Bare om han har fullt ansvar for alt |
1 | 0,72% |
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreSå klart han skal ha rett til det, men for ungenes mentale helse, velger jeg inntil videre å ha en finger med i spillet når det gjelder bekledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreSelvfølgelig. Spesielt når far har (minst) like god smak som mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreHos oss er det barnet som bestemmer dette, hvis ikke ønskene er for ville |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreOja, dette er en spinoff |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJa, på likt nivå med mor når barna er små, i samråd med barna når de har fylt en viss alder.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyre
Vel, de har jo all rett. Men jeg grøsser over de klærene min sønn har hos sin far. Jeg har ALDRI sett han i et fint antrekk når han kommer derfra.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJeg har lært meg selv å gi pappaen likt ansvar for klær og frisyre til barna. Jeg var veldig skeptisk i begynnelsen, men fant ut at jeg måtte våge og stole på ham...
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJeg synes ikke en gang fedrene skal få bestemme over sin egne klær og hårfrisyre!
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJa, hvis de ønsker det. Jeg er tilhenger av å la barna bestemme mye sånt selv også.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJa, om han er i stand til det og ønsker det så!
![]() |
#13 |
:egendefinert:
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
![]() |
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreSåklart. Men jeg må jo legge til at jeg synes jeg er mye flinkere
![]() |
#15 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreSelvfølgelig skal de det, men det er vel delte erfaringer på det. Pappa`n til eldste har vært fornøyd med at jeg har sendt med klær når hun er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJa. Så klart? På lik linje med mor OG i samråd med mælende barn. Er barnas hår morens eiendom?
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreHan kunne jo prøvd seg.
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreJeg skjønner ikke spørsmålet, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyrePå lik linje med mor for de barna som selv ikke bestemmer. Men storebror på 10 bestemmer selv.
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skal fedre ha rett til å bestemme over barns klær og frisyreSelvfølgelig, om han føler for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|