Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken hund kan dette være?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-07, 22:53   #21
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hund kan dette være?

Jeg er under sterkt hundepress for tiden Stritter foreløpig i mot, men er bittelitt på gli.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 22:56   #22
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har det motsatt. Jeg vil veldig gjerne ha hund, men får ikke.

Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 22:58   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også veldig gjerne ha en hund, men jeg får helt hetta med tanke på at hunden må være hjemme alene hele dagen, så om jeg ikke brått skulle fått meg jobb som skogvokter/skogvandrer/vandrer (?), eller noe i den løypa så kjøper jeg ikke noen hund med det første.

Gammel 17-11-07, 23:01   #24
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har hatt hund før, det er derfor jeg stritter i mot. Masse hygge, men mye jobb også(nesten som å få barn)

Gammel 17-11-07, 23:02   #25
Albertine
Passiv

Standard

Det var det det endte med her også. Jeg fikk barnet og må vente på hunden. :voff:

Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 23:03   #26
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det var det det endte med her også. Jeg fikk barnet og må vente på hunden. :voff:

Blir verre å stå imot når du får barnet med på ditt lag da

Gammel 17-11-07, 23:06   #27
Albertine
Passiv

Standard

Joda, men vi har snakket om at vi skal få oss hund når ungene blir større. Sånn om ti år omtrent.

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 00:27   #28
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sa lenge at jeg skulle kjøpe hund. Nå har jeg tatt til vett. Bare gris og mas og kjas. Jeg liker rene gulv.

Gammel 18-11-07, 00:33   #29
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er jeg definitivt for trøtt, jeg leste: hvilken morgen er dette, og jeg tenkte: det er ikke morgen enda ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 09:23   #30
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Gammel 18-11-07, 10:12   #31
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt assorterte valpebilder - noen som ligner litt?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 10:53   #32
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Så mange nydelige valper.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 19:29   #33
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

De to øverste ligner litt da . Gruelig søte i hvertfall .

Gammel 20-11-07, 20:29   #34
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Litt assorterte valpebilder - noen som ligner litt?

Disse er, en Shar Pei og en Engelsk Bulldog.

Det kan være mye rart med disse hundene, kan være lurt å lese litt om de hvis du tenker på å anskaffe deg en.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 20:33   #35
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Det kan være mye rart med disse hundene, kan være lurt å lese litt om de hvis du tenker på å anskaffe deg en.

Blir ikke gjort uten å ha vurdet nøye frem og tilbake,nei.

Gammel 20-11-07, 20:54   #36
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Blir ikke gjort uten å ha vurdet nøye frem og tilbake,nei.

Det er nok lurt. Men jeg er så svak at hadde jeg skulle hatt hund og sett en av disse som valp, så hadde nok penga liggi så godt på bordet!! Så vanvittig pene.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 20:56   #37
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Blanding av basset å mastiff....

Gammel 20-11-07, 21:00   #38
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Mye rart? Fortell

Jeg Skal ha Amerikansk bulldog ,shar pei, boerboel eller en bullmastiff neste gang jeg skaffer meg hund

Gammel 20-11-07, 21:11   #39
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har det motsatt. Jeg vil veldig gjerne ha hund, men får ikke.

Samme her.. eller..jeg har hund men vil ha en til å får ikke lov..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.